בעוד מרבית העבריינים מתכננים מראש את הפשיעה שהם עתידים לבצע, יש מי שעושים זאת ממש בטעות, דווקא בגלל היעדר מחשבה. לאחרונה


גבר מפלורידה שרק ניסה לצלם את עצמו קיבל עונש כבד, לאחר שהשתמש בנשק תוך כדי וסיכן חיי אדם. רון סורן, 34, חבר כנופיית The Asian Pride Gang, עבריין מורשע, הודה באחזקת נשק. על פי חדשות Fox35, סורן ניסה לצלם תמונת סלפי בשירותי הגברים במועדון החשפנות  Club Lust בסנט פטרסבורג בדצמבר, כאשר בטעות נפלט כדור מהאקדח שלו. הכדור חדר בעד המראה ונכנס לתוך חדר שירותי הנשים הסמוך. השבוע קיבל סורן את גזר דינו.



אומנם לא דווח על נפגעים,  אך כל זה לא הציל אותו מעונש, סורן יכנס לכלא לשש שנים וחמישה חודשים. על פי פרוטוקול בית המשפט, בעת מתן גזר הדין, מאבטח במקום ניגש אל סורן לאחר האירוע, בעודו מנסה לעזוב את המקום, וסורן אמר לו שזו הייתה תאונה ושהוא "רק ניסה לצלם סלפי". שוטרים שהגיעו למקום מצאו על סורן אקדח, מגזין נשק, תחמושת, מריחואנה וכדורי אקסנקס. מה שהשפיע על גזר הדין הוא בין היתר העובדה שהוא עבריין מורשע,  ונעצר בעבר על פשעים כגון פריצה וניסיון לרצח מדרגה ראשונה



ג'יימס קינג, הפורץ העירום. צילום: טוויטר
ג'יימס קינג, הפורץ העירום. צילום: טוויטר



לפני מספר שבועות, עבריין גאון אחר מארה"ב פרץ לבית, התפשט, ניסה להתקלח עם אחת הנשים בבית ושטף את הכלים המלוכלכים. על פי  חדשות foxnews, ג'יימס קינג, מקווינס, ניו יורק, חדר לביתן של שתי אחיות, בנות 16 ו-21 והתינוק שלה. בעוד האחות הצעירה השגיחה על האחיין שלה, השנייה שהייתה במקלחת רצה לעברה ואמרה שיש גבר זר בבית. "היא רצה לתוך החדר עם המגבת שלה בלבד, בעודה מדברת עם המשטרה בטלפון", סיפרה האחות הצעירה ל-cbsnewyork.

"היא אמרה לי שיש גבר בבית. נעלנו את הדלת ואז המשטרה הגיעה. דיברנו איתם דרך החלון. הם אמרו לנו להישאר בחדר ואני חושבת שהם תפסו את הגבר במטבח". האחות הגדולה סיפר לשוטרים שקינג התפשט וניסה להתקלח יחד איתה. כשאמרה לו שהיא מתקשרת למשטרה, הוא נמלט. שוטרים שהגיעו למקום מצאו אותו עירום במטבח, שוטף את הכלים המלוכלכים.