רבות כבר נכתב ונאמר בזכות ונגד המכשירים הניידים, אליהם אנו מחוברים 24/7 כמו נרקומנים ללא מרפא. אך סביר להניח שכאשר מדווח על סכנות השימוש בהם, הכוונה היא לא לכך שהם יגרמו לנו להקריב ולסכן עבורם את חיינו. השבוע דיווחו גורמים רשמיים כי גבר מת בשריפה בדרום קרוליינה, לאחר שניסה להציל את הסמארטפון שלו מבניין בוער. על פי ה-nypost, הצעיר, 22, ששמו טרם הותר לפרסום, שהה בתוך הבית יחד עם שתי נשים נוספות, כאשר פרצה השרפה סביב השעה שלוש לפנות בוקר.  

לדבריו צ'רלי בוסמן, המשנה לראש משרד חוקרי המוות של מחוז אנדרסון, השתיים והצעיר הצליחו לצאת מהבית הבוער בבטחה, אך הצעיר חזר פנימה כדי לקחת את הסמארטפון שלו. לא הוא ולא הנייד שבו משם. נכון לעכשיו לא הותרו לפרסום פרטים נוספים בנידון, וכן לא ידוע מה גרם לשרפה. החקירה בעיצומה:"ניסה להרוג צרעות ושרף לעצמו את החניה. צילום: יוטיוב"



לפני כחודש, גבר מארה"ב למד בדרך הקשה שלנסות להשמיד חרקים באמצעות אש זה רעיון רע, בעיקר אם הפלישה היא בתוך החניה הפרטית (גראז'). האיש, מייק טינגלי, מגראנד בלאנק טאונשיפ, מישיגן, בסך הכל רצה להיפטר מצרעות בחנייה שלו, אך שרף בטעות את כולה עד היסוד. על פי ה-CNN, טינגלי זרק רימון עשן לתוך החניה שלו, וזמן קצר לאחר מכן שכן הבחין בלהבות. כאשר צוותי כיבוי אש  הגיעו למקום, המבנה כבר היה הרוס לחלוטין ונשרף עד היסוד.
אם לא די בכך, האש פרצה ביום העצמאות האמריקאי, ו"השתלטה" גם על הזיקוקים שאוחסנו בגראז' לצורך החגיגות. אלו החלו מתפוצצים גם הם, מה שהוביל למיצג משונה במיוחד עם אש, זיקוקם ועשן. למעשה, השריפה הייתה כל כך מסיבית, עד שצוותי הכיבוי נאלצו בעצמם להתקשר למכבי אש, משתי תחנות כיבוי נוספות. החניה אומנם נהרסה לחלוטין, אך למזלו של טינגלי, הבית שלו נותר כמעט ללא פגיעה.