החקיין יוסי וידר ממשיך בסדרת המתיחות של פוליטיקאים ואנשי תקשורת. לאחר שפרסם לפני כשבוע וחצי את שיחתו עם הפרשן אמנון אברמוביץ' בקולו של אהוד ברק, העלה היום (חמישי) וידר לחשבון הפייסבוק שלו מתיחה נוספת בה הוא מתחזה לזאב רווח ומבקש מיו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן להגיע לכנסת ולערוך בה הפנינג לכבוד פורים.
וידר (מחקה את זאב רווח): "יש לך דקה בשבילי? רוצה להציע לך רעיון. אני רוצה לבוא עם צוות מצלמות לכנסת לכבוד פורים ולצלם כמו חגיגה בסנוקר - חגיגה בכנסת, ואמרתי שאתה תהיה הכוכב הראשי שלי".

ביטן: "מתי אתה רוצה לעשות את זה?"

וידר: "באופן עקרוני רציתי לדעת אם אתה מוכן לזרום עם העניין הזה".
ביטן: "אין לי בעיה".
וידר: "רוצה להביא לך את הכובע והמשקפיים. אתה יודע כל עדשה מיקרוסקופ. אני רוצה לשים לך את זה ותסדר עוד שר איתך".
בהמשך המתיחה, ביקש וידר בקולו של זאב רווח מביטן לצטט את המשפט הזכור מהסרט 'צ'רלי וחצי' - "מי מתעסק זה מיקו", וזה ביצע אותו לאחר מספר ניסיונות. לבסוף, וידר שאל האם גם השרה רגב תרצה להצטרף לרעיון.   

כאמור, וידר פרסם שיחה לפני כשבוע וחצי בה הוא מותח את פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' כשהוא מתחזה לאהוד ברק. בין היתר אברמוביץ' אמר לו בשיחה שהוקלטה: "בוא נראה מה אפשר לעשות עם קליינט קשה כמוך". לדברי פרשן ערוץ 2, שהגיב לסערה, הוא ידע כי מדובר במתיחה כבר בזמן אמת. "קודם כל רקע. יוסי וידר הוא חקיין חינני, ובזמנו הוא חייג אליי כרב שהזמין אותי לסוכתו", סיפר הפרשן. "במקרה הזה הבנתי מיד שזה הוא והבחנתי במתיחה. הקטע כפי שפורסם היום הוא קטע ערוך. ידעתי שזה חיקוי ואפילו הצעתי לו להקליט שוב מההתחלה".