גבר בן 55 דקר את חברתו למוות, הסיע אותה לרופא וטען שהתאבדה. רונלד קוק, מקרדלי הית', במחוז מערב מידלנדז, אנגליה, הואשם ברצח זוגתו טינה בילינגהם, במכונית מחוץ לביתם המשותף, כשלאחר מכן הסיע אותה לרופא בטענה שהיא "דקרה את עצמה". העונש המינימלי על העבירה של קוק עומד על 24 שנות מאסר. בבית המשפט בוולברהמפטון תואר קוק כבעל "אובססיה לא בריאה לנשק" וכ"מתעלל ושתלטן", וכמי שהתעלל בזוגתו במשך 20 שנותיהם יחד. גם לקוק וגם לבילינגהם יש שני ילדים מפרטנרים קודמים. 



עוד עלה במהלך המשפט כי לקוק גם היו הרשעות קודמות, בהן נקבע כי היה אלים ופגע פיזית בשתי בנות זוג קודמות. שכנים של הזוג שהגיעו להעיד בבית המשפט, תארו את הרגעים שלפני הרצח, ואמרו כי שמעו את קוק צועק על בילינגהם, ולאחר מכן הורה לה להיכנס למכונית. הריב בין השניים נמשך גם בתוך הרכב, שם דקר קוק את זוגתו פעם בליבה ופעם בבטנה באמצעות חרב. 



טינה בילינגהם. הייתה קורבן להתעללות במשך שנים. טוויטר
טינה בילינגהם. הייתה קורבן להתעללות במשך שנים. טוויטר



על פי ה-BBC, לאחר מכן, כאמור, קוק הסיע את בילינגהם למרפאה,  ואמר לצוות הרפואי כי היא דקרה את עצמה בעקבות מריבה בין השניים. בילינגהם מתה בבית החולים שעות ספורות לאחר מכן. למרות דבריו של קוק, בדיקה שלאחר המוות גילתה כי זוגתו מתה בעקבות פצעי דקירה. היא נדקרה בחזה ובבטנה באמצעות חרב. 



בעל עבר אלים כלפי בנות זוג קודמות. רונלד קוק. טוויטר
בעל עבר אלים כלפי בנות זוג קודמות. רונלד קוק. טוויטר



"קוק בברור הוא בריון, והיה הסיבה העיקרית לסבל בחייה של טינה", אמר בארי האריסון, ממשטרת מחוז מערב מידלנדס, שטיפלה במקרה. "יהיר עד הסוף, הוא לא הראה שום חרטה. לגברים כמוהו אין מקום בחברה מתורבתת. כעת הוא הובא לדין בצדק".