מתחמי תרבות רבים בארץ ובעולם אוסרים הכנסת בקבוקי אלכוהול לשטחם. גבר שהגיע לצפות במירוץ סוסים באנגליה, ולא היה מסוגל להתמודד עם המדיניות, ניסה את מזלו והחביא בקבוק וודקה בתוך סנדוויץ'. הוא אומנם נתפס, אך כושר ההמצאה והיצירתיות שלו זיכו אותו בשבחים מצד צוות האבטחה, וכן בחריגה קטנה מהחוקים. למירוץ, שחל במתחם Southwell Racecourse, סאות'וול, כנהוג באירועים מסוג זה, מותר להכניס אוכל ושתייה מלבד אלכוהול. אם זאת כן מותר לשתות אלכוהול שנרכש במקום. כצפוי, החוק הזה לא מונע מאנשים לנסות, ולהיכשל, להכניס למקום אלכוהול בדרכים שונות ומשונות.



"המדיניות שלנו היא שאסור להביא אלכוהול, והלקוח הספציפי הזה ניסה להסוות אותו עם נקניק סלמי ועגבנייה בתוך סנדוויץ'", אמר מנכ"ל המתחם, מארק קלייטון. "במסגרת מדיניות האבטחה שלנו, חיפשנו אלכוהול, יחד עם חפצים נוספים כחלק מהפעילות שלנו נגד הטרור באירועי ספורט". למרוץ, בשם Ladies Day, שנחשב לחשוב ביותר בשנה במתחם, הגיעו לא פחות מ-9,000 איש ורבים הביאו סלי פיקניק, חלקם כאמור הכילו אלכוהול. "בדרך כלל זה מוחרם אבל מהאבטחה נאמר לו שזה היה כה חדשני, כך שהוא מורשה לקחת את זה חזרה לאחר המרוץ", הסביר קלייטון. "אך הוא לא עשה זאת וזה עדיין במשרד". 



המחבוא המושלם...או שלא. טוויטר
המחבוא המושלם...או שלא. טוויטר

 
לאחר המרוץ, החליטו בצוות המתחם להעלות תמונה של הסנדוויץ' האלכוהולי לטוויטר, גם בשל ההומור שבו וגם כדי להזהיר אחרים מפני חזרה על הטעות. "אתם מחביאים את זה, אנחנו מוצאים את זה" נכתב בציוץ. מרבית הגולשים היו המומים מהתמונה, אך בעיקר משועשעים ומיהרו לתת דעתם על כך. מגיב אחד כתב: "לא יאומן כמה אנשים יכולים להיות נואשים לשתות". אחר הסתכל על העניין בהומור וטבע "מושג" חדש: "סנדוויץ'-וודקה". אחרים הסתפקו בשיתוף ממים משעשעים, ודרכים שונות להחבאת אלכוהול


הוודקה עדיין במשרד, לכל המעוניין לקחת.