סרטון מזעזע שעלה לאחרונה לרשת חשף את האכזריות של קרקסי בעלי החיים, לאחר שנמר תועד תוקף מאמן קרקס לעיני קהל של אלפי אנשים. בסרטון, שתועד בידי אישה בקהל בקרקס בסין, נראה נמר מזנק על המאמן שלו, וגורר אותו על רצפת הבמה. ברקע הקהל ההמום והמבוהל נשמע צועק באימה. החל מרגע התקיפה, מנסים אנשי צוות הקרקס לשחרר את הגבר ממלתעותיו של הנמר, אך ללא הצלחה. 


תחילה, מאמן נוסף מגיע ומכה בנמר שוב ושוב כדי שישחרר את אחיזתו, ללא הצלחה. לאחר האירוע, הקרקס פונה ממבקרים. בשלב כלשהו הצוות אף זרק בשר בניסיון נואש להציל את הגבר. נכון לעכשיו, לא ידועים פרטים נוספים על המקרה, ועל מצבם של המאמן והנמר.

מאז הועלה הסרטון לרשת, הוא זכה ללמעלה ממיליון צפיות ברשתות החברתיות. בעיקר בסין. אך למרות שהמאמן הוא זה שהותקף קשות, רבים היו מודאגים ממצבו של הנמר וקראו להחרים את קרקסי בעלי החיים. "בעלי חיים זקוקים לחופש. אתם מגבילים את החופש שלו. אין דיכוי ללא מרד", כתב אחד המשתמשים. 

אומנם מדובר באירוע קשה אך לחלוטין לא נדיר, כשלרוב מי שנפגע יותר מכל מכך אלו הם בעלי החיים. במקרים רבים אחרים שתועדו, עובדי הקרקס המותקפים אומנם סבלו מפגיעות קשות אך שרדו. בעל החיים, במרבית המקרים, הורדם והומת.