יפן ידועה כמקדימה את זמנה בהרבה מאוד תחומים, בין היתר בטעמים הייחודיים שהיא מעניקה למוצרי שוקולד פופולריים. אחד המותגים החזקים במדינה הוא הקיט קט שיוצא שם במגוון אדיר של טעמים, כשרובם יוצאים רק ביפן ומעוררים קנאה והזלת ריר בקרב שאר תושבי העולם. אך לאחרונה נראה שהיצרנים ביפן קצת איבדו את זה, כאשר החליטו המו להוציא מהדורה של השוקולד בטעם סוכריות מציצה נגד כאב גרון. 


אך לא רק שהקיט קט החדש בעל טעם של תרופה, כל חטיף מכיל 2.1% אבקת סוכריות נגד כאב גרון. על פי rocketnews24, היצרנית, נסטלה, טענה להגנתה לטענתה כי התרופה עורבבה היטב בתוך השוקולד כדי להעניק לו "טעם מרענן וממריץ". לא רק זאת, מסתבר שיש לשוקולד הזה מטרה נעלה במיוחד. הוא יוצר לרגל משחקי מוקדמות המונדיאל, כדי לעזור לאוהדי הכדורגל להרגיע את הגרון, שוודאי הפך כואב בשל צעקות עידוד או גנאי. האדם המפחיד על האריזה, למקרה שתהיתם, הוא שחקן כדורגל לשעבר ופרשן אהוד בשם יאסוטארו מאצוקי.

למרבה המזל, המוצר ההזוי קיים רק ביפן ובמהדורה מוגבלת, ואלא אם כן מישהו יבקר ויביא אותו ארצה, אין שום סיכוי שהוא ידרוך על אדמתנו. מדובר בצעד הזוי למדי, עבור היפנים, שכן לרוב הרצון הוא לברוח מהטעם המבחיל של סוכריות המציצה נגד כאב גרון, וגם מן ההשפעה הלא גבוהה שלה. אולי המוצר היפני הבא שצריך לצאת הוא דווקא סוכריות מציצה בטעם קיט קט, זה בטוח יהיה פופולרי יותר.



בהזדמנות זו, במקרה שכן יצא לכם להיות ביפן ולאכול את החטיף הזה, חשוב להזכיר כי הקיט-קט הרפואי לכאורה אינו תחליף לביקור אצל רופא.

via GIPHY