גבר ממדינת יוטה, ארה"ב, שהיה חולה מאוד במשך תקופה ממושכת, נחרד לגלות שאשתו הרעילה אותו עם טיפות עיניים. דאלן טאבס, 40,  סבל במשך מספר חודשים מתסמינים רבים, ביניהם ראיה מטושטשת, בחילות, שלשולים וכאבי בטן, והוא אף  ירד כמעט 20 קילוגרמים ממשקלו. על פי חדשות Fox, כאשר לקח יום חופש מהעבודה כדי לחקור את הסיבות למחלתו, גילה בביתו כמות אדירה של בקבוקי טיפות עיניים ריקים, בתוך תיק שחור עם רוכסן. מבדיקה של המוצר באינטרנט הוא ראה שהתסמינים מהמרכיבים הפעילים בתרופה, זהים לתסמינים שמהם סבל.



טאבס נחרד כשהבין שאשתו, צ'נדרה ויו סטיבנס ריד, 33, ככל הנראה הרעילה אותו. הוא התעמת איתה בנוכחות אחיו, וכשהטיח בה את חשדותיו ענתה לו ללא היסוס ש"זה לא היה רק לך. זה היה גם למישהו אחר". טאבס, שחשש שהיא מתכוונת לשני ילדיהם המשותפים, נבהל והזעיק מיד משטרה. מדיון ראשוני בבית המשפט, עלה כי ילדיהם חוו שינויים קיצוניים בהתנהגותם, ונאמר כי טאבס "טען שילדיו הפכו עצבניים יותר ופחות ניתנים לניחום כפי שהם בדרך כלל". 
 


למרות כל זאת, ידוע רק כי ריד הואשמה הואשמה בהרעלת בעלה. מחיפוש בביתם, מצאו שוטרים 11 קופאות ריקות שהכילו את בקבוקי טיפות העיניים, 10 בקבוקים ריקים, ושש קופסאות שטרם נפתחו. נאמר. על פי החשד, את טיפות העיניים ריד החדירה לתוך השתייה של טאבס באופן שיטתי ומתמשך. המניע של ריד להרעלה עדיין לא ידוע. בימים אלו המשפט בעיצומו, והדיון הבא של ריד מתוכנן לסוף חודש אוגוסט.