הצורך בנאמנות והגדרתה הם תלויי תרבות, ולא בהכרח אמת לאמיתה. אך, ברוב התרבויות המודרניות אנשים דורשים שבני הזוג שלהם יהיו נאמנים רק להם, ובעיקר ימנעו מלעשות סקס עם אחרים. כך, כאשר לאדם שבוגד קורה דבר רע, יש מי שמיד יראה בזה קארמה או "אקט משמיים", למרות שמדובר בצירוף מקרים ולא יותר. לאחרונה, גבר בוגדני מקניה מת לאחר סקס עם הפילגש שלו, ולא, לא היה זה היקום או אלוהים שנקם בו על מעשיו, אלא צירוף מקרים אירוני.



מייקל קאזונגו, 57, התמוטט על מפתן ביתה של הפילגש שלו, לאחר הסקס, בכפר טקונגו, במחזו קיליפי, כך עולה מעדויות השכנים. הדובר של משפחת הבעל הבוגדני, בראון קאהינדי, אמר שקאזונו נראה לאחרונה בביתו שבטזו סביב השעה תשע בערב, משם מיהר אל המאהבת שלו. הוא נמצא מת כשעה לאחר מכן. "הודיעו על מותו בלילה. בבוקר המחרת הלכנו למשטרה וביקשנו לראות את המקום שבו נמצא מת. פגשנו כמה שכנים, שסיפרו לנו את כל מה שקרה", אמר קאהינדי. "האישה אותה ביקר היא אותה אישה שהתקשרה למשטרה. הנייד של האישה נותק מאז".





על פי חדשות southafricanews, לאחר האירוע, המאהבת של קאזונגו, נהג מונית במקצועו, נמלטה מהמקום ודאגה כאמור שלא תהיה דרך ליצור איתה קשר. אלכסנדר מקאו, ממשטרת מחוז קליפי, אמר כי אין למשטרה כעת פרטים נוספים, אך הם מחפשים אחריה בימים אלו. קאזונגו, אב לארבעה, היה נהג מונית בערים מלינדי ומומבסה, קניה. מעדויות שכניו, הבעל ניהל רומן במשך תקופה ארוכה עם המאהבת שלו, ולפי החשד עזב במהירות כשהוא מזיע ומתנשף לאחר הסקס, וכך התמוטט ומת. על פי עדויות השכנים, מדובר ברומן שהתפרס על פני שנים רבות, ולשניים אף יש ילדים משותפים.