מבחינה אובייקטיבית, בגידה איננה רעה או טובה, וההתייחסות אליה תלוית מוסכמות חברתיות ותרבות. אומנם לא כולם נוקשים כך במחשבתם, אך הרבה אנשים לא מעוניינים שבני הזוג שלהם יעשו סקס עם אחרים, ולעיתים אף "יזרקו" אותם אם יתפסו אותם על חם. אשה מניירובי, קניה, גילתה שבעלה בוגד בה בדרך ההזויה ביותר, לאחר שיצאה איתו לביילנדייט. על פי The Nairobian, כשרוז אקייני החלה לחשוד שבעלה בן לא נאמן לה, היא זרמה עם החשדות שלה והחליטה לבדוק את הנושא אחת ולתמיד.



רוז, ממאמבקאסי שבניירובי, הבינה שמשהו אינו כשורה כששמה לב שבעלה מקבל המון שיחות מנשים וכן יוצא לבלות לעיתים קרובות. לדבריה, זה גרם למריבות בלתי פוסקות. "כשהוא החל לבלות את רוב סופי השבוע שלו מחוץ לבית, חשדתי שמשהו לא בסדר, והרגשתי צורך לבדוק את זה", סיפרה רוז. "הטלפון שלו אף פעם לא יצא מחוץ לטווח הראיה שלו והוא כל הזמן קיבל שיחות מנשים".



הבעל קיבל שיחות טלפון מהמון נשים, ויצא לבלות לעיתים קרובות. אינגאימג
הבעל קיבל שיחות טלפון מהמון נשים, ויצא לבלות לעיתים קרובות. אינגאימג



לאחר שמאסה ממעשיו המחשידים של בעלה, החליטה רוז לנסות לתפוס אותו על חם. כשהיא מציגה עצמה באינטרנט תחת זהות בדויה, היא החלה לפלרטט עם בן, ולמרבה הזוועה גילתה שהוא מפלרטט חזרה. למעשה בן לא רק פלרטט איתה, לדבריה הוא התחיל איתה והציע שייצאו לדייט, והבהיר שהמטרה של המפגש היא סטוץ.



לאחר פלרטוטים רבים, השניים קבעו להיפגש בפאב מקומי. "כשהוא ראה אותי, הוא החל להילחץ" סיפרה רוז. "אך טען שהוא זה שתפס אותי בוגדת בו". כאשר פנו אליו כלי התקשורת המקומיים וביקשו תגובה, אמר בן שהתקשורת מנסה לפרק את משפחתו. "התקשורת איבדה את יעודה, ואשתי עושה זאת רק כדי לפגוע בי", טען בן. נכון לעכשיו, לא ידוע האם רוז החליטה להתגרש מבעלה הבוגדני או לא, אך היא טענה שהיא שוקלת זאת.