הרבה אנשים בעולם בוגדים בבני ובנות הזוג שלהם, זו עובדה שלא ניתן להתווכח עליה. מה נחשב כבגידה ומה לא, זו כבר שאלה אחרת לגמרי, והיא תלויה בהשקפת עולמם של הנבגדים. יש מי שיחשיבו פיהוק בנוכחות בני המין השני כעילה לגירושים, אחרים יישארו רגועים גם אם יגלו ששותפיהם לחייהם עשו סקס עם כל מה שזז. לאחרונה עלה לרשת סרטון שמתעד אישה שלגמרי לא התלהבה כאשר תפסה את בעלה על חם עם חשפנית, והראתה לו בדיוק מה היא חושפת על זה.

אומנם אין הרבה מידע על הסרטון, אך על פי הדיווחים הוא צולם בסין. בתיעוד הדרמטי, שצולם בידי אחד האנשים בקהל, נראה הבעל על הבמה מתגפף ומבלה עם אחת החשפניות. לאחר כמה רגעים, ניתן לראות את אשתו מסתערת על הבמה, ותוקפת אותו בזעם, ומנסה להפריד בינו לבין החשפנית. כפי שניתן לראות האישה הזועמת מכה את בעלה, מרססת אותו ובועטת בו. בהמשך הוא מאבד את קור רוחו ומכה אותה חזרה.
 



במשלב כלשהו, אנשי צוות נראים מנסים להפריד בין בני הזוג, משימה שמתגלה כקשה למדי. הסרטון מסתיים בכך שהשניים מופרדים, והאישה נותרת על הבמה. הקהל בינתיים נהנה מן ההצגה, מריע וצוחק. על פי הדיווחים, הבעל עלה לבמה לאחר שהחשפנית ביקשה מתנדב, גבר, מן הקהל, שייקח חלק במופע. הסרטון המטריד זכה לפופולריות רבה, והועלה לרשתות החברתיות תחת הכותרת: "First he was a king - then his wife showed up"( תחילה הוא היה מלך- ואז אישתו הגיעה").