נישואים הם לא דבר קל, ויש שיאמרו שהוא אפילו מיותר, ובצדק. מעבר לכך שזה יכול להיות מבאס להתעורר כל בוקר ולראות את אותו אדם, גם קשה לשמור על תשוקה ועניין בטווח הארוך. אי לכך, זה לא באמת מפתיע שהרבה אנשים מוצאים עצמם אומללים בנישואים שלהם, בוגדים או רוצים נקמה. לאחרונה דווח על אישה ממורמרת מקוריאה הדרומית, שכרתה לבעלה את איבר מינו, לכאורה כי רצתה ממנו תשומת לב. אך ככל שהמשטרה חקרה את הנושא לעומק, האמת נראתה פתאום קצת אחרת.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים בקוריאה הדרומית, האישה הפסיכית, 54, מהעיר יאוסו, תקפה את בעלה, 50, מפני שלטענתה הוא מבלה יותר מידי על מגרש הגולף ומזניח אותה. ממה שידוע למשטרה עד כה, האישה, שידועה רק בשם גברת קים, תקפה את בעלה עם סכין מטבח בזמן שישן, כרתה את איבר המין שלו, זרקה אותו לשירותים והורידה את המים.

על פי החשד, האישה תקפה את בעלה עם סכין מטבח. אינגאימג
על פי החשד, האישה תקפה את בעלה עם סכין מטבח. אינגאימג

 

הבעל הפצוע, כך עולה, נמצא בידי השכנים של הזוג כשהוא מתפתל מכאבים, לאחר ששמעו צעקות מכיוון הבית. הוא נלקח לבית החולים ומצבו מוגדר יציב. הגדרה קצת מוזרה יחסית לאדם שכעת יאלץ להישאר ללא איבר מין.  

נכון לעכשיו, קים עדיין לא נעצרה באופן רשמי והמשטרה רוצה לחקור את המקרה יותר לעומק. במהלך חקירה משטרתית, טענה שכרתה את איבר המין של בעלה כי הזניח אותה ואף היה אלים כלפיה. היא הוסיפה שבעלה לא נתן לה כסף, ואת רוב זמנו בילה מחוץ לבית ועל מגרש הגולף. מנגד, על פי חלק הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, נאמר כי קים תקפה את בעלה בגלל שבגד בה.