שר הביטחון לשעבר אהוד ברק מרבה לנגח ולעקוץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשבון הטוויטר שלו, מה שהפך כבר לדבר שבשגרה. אך לאחרונה, החליט נתניהו לא להישאר חייב והמשיך את מסע ההעלבות ההדדיות כשחיקה היום (שני) את ברק לקראת סוף הסרטון שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו. כזכור, נתניהו כינה את ברק בכנס התמיכה בו בגני התערוכה בחודש שעבר "איש ישן עם זקן חדש".



הסרטון שהעלה ראש הממשלה היה בנושא הביקור החשאי שערך אתמול יחד עם שר הפנים אריה דרעי, עליו אמר כי הגיע לראות דברים שלא היה יכול לראות בסיור המתוכנן שערך ביום חמישי האחרון. "תושבים אמרו לי - ראש הממשלה, אתה בא הנה בליווי משטרתי, אתה לא באמת רואה את הדברים. חשבתי לעצמי - הם צודקים, ולכן החלטתי אתמול בלילה לערוך סיור סמוי עם שר הפנים דרעי. הגענו לשם וראיתי בדיוק מה שלא יכולנו לראות ביום חמישי", אמר נתניהו.





ראש הממשלה הוסיף ודיבר על פגישותיו עם שר החוץ של ליטא וראש ממשלת מקדוניה וטען כי "לא תשמעו על זה הרבה בתקשורת אבל זה הזדמנות בשבילכם לדעת שישראל היא מדינה מחוזרת, מעריצים אותנו, מעריכים אותנו ואתם צריכים לדעת איך הם מדברים עלינו".



כאמור, את הסרטון סיים נתניהו בחיקוי של אהוד ברק כשלגלג על הביקורות נגדו על בידוד מדיני שישראל חווה. "איפה הבידוד? איפה הצונאמי?", שאל נתניהו בזלזול.