חלום בלהות: צעיר מדרום קרוליינה התקשר למשטרה וסיפר שהלך לישון, וכשהתעורר היה כולו מכוסה בדם, ומצא את אשתו מתה על הרצפה בחדר השינה שלהם. השניים, המתגוררים בעיר ראלי, נישאו לפני פחות משנה. בשיחת החירום למשטרה, שהותרה לפרסום, נשמע מתיו ג'יימס פלפס, 29, אומר: "חלמתי, ואז הדלקתי את האור ומצאתי אותה מתה על הרצפה". כשהנציג ניסה לברר מה קרה, הוא אמר ש"אני מכוסה בדם ויש סכין מגואלת בדם על המיטה, ואני חושב שעשיתי את זה".  



במהלך השיחה, שהתקבלה סביב השעה אחת לפנות בוקר, וערכה כעשר דקות, הסביר פלפס לנציג שהוא לא יודע מה קרה, אך לפני שנרדם לקח מנה גדולה מידי של תרופה נגד צינון. "לקחתי מהתרופה יותר ממה שהייתי צריך, כי ידעתי שזה יכול לגרום להרגשה טוב ולפעמים אני לא מצליח לישון בלילה", הסביר. 


מעברו השני של הקו, ניסה הנציג שוב ושוב לברר עם פלפס מה קרה, וכן לבדוק  אם יש סיכוי להציל את אשתו, לורן פלפס, 29. אך, לפי ה-newsobserver, פלפס חשש להתקרב למקום בו הייתה מוטלת אשתו, ואמר שאינו יודע בוודאות אם היא מתה או לא. לורן הובלה לבית חולים מקומי בידי צוות רפואי שהגיע למקום, שם נקבע מותה. על פי ניתוח שלאחר המוות, היא מתה כתוצאה מפצעי דקירות.

מייקל ולורן פלפס. צילום מסך: פייסבוק
מייקל ולורן פלפס. צילום מסך: פייסבוק


במהלך השיחה המצמררת למשטרה, נשמע פלפס אומר ש"אני לא מאמין שעשיתי את זה. הו אלוהים. זה לא הגיע לה". מבדיקת רקע שנערכה לו , עולה שלפלפס אין עבר פלילי. הוא נעצר באשמת חשד לרצח אשתו בדקירות, והוכנס למעצר בכלא במחוז ווייק, ללא אפשרות לשחרור בערבות. פלפס עתיד להופיע בבית המשפט לראשונה במהלך השבוע.

לורן פלפס. טוויטר
לורן פלפס. טוויטר


שיחת החירום של מתיו ג'יימס פלספס למשטרה