סטודנטית בריטית נמצאה ללא רוח חיים באיביזה, לאחר ששקית אקסטזי התפוצצה בבטנה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת הבריטיים, רבקה ברוק, סטודנטית למשפטים בת 18, נסעה לאיביזה לרגל יום הולדת של חברתה בספטמבר שעבר. אך החופשה הסתיימה באורח טרגי, לאחר שברוק נמצאה כשהיא מתבוססת בדמה, בחדר המלון שלה באי. 



מחקירה שנפתחה בידי המשטרה המקומית, נמצא שכמות הסם בבטנה הייתה פי שניים מזו הגורמת למינון יתר. אמה של ברוק, מרגריטה, טענה בבית המשפט שאין שום סיכוי שביתה בלעה את השקית מרצונה, וכי היא בוודאי אולצה לעשות זאת. ברוק, לטענתה, פחדה לבלוע כל כדור מכל סוג שהוא. כמו כן, לדבריה, מלבד הפרעות האכילה מהן סבלה, בתה דיברה אתה על כל דבר. בין היתר על ההתנסויות שלה עם סמים קשים, כגון קוקאין. "היא ניסתה קוקאין עם אנשים שהיא מכירה", סיפרה האם. "היא אמרה לאחותה לאחר מכן שהיא לא אהבה את זה אז אין לה סיבה לדאוג. היא הייתה מאוד ברורה לגבי מה היא  הכניסה לגופה ומה לא"



שנאה לקחת כדורים, מכל סוג שהם. רבקה ברוק, פייסבוק
שנאה לקחת כדורים, מכל סוג שהם. רבקה ברוק, פייסבוק



בנוסף לראיות לנוכחות אקסטזי במינון הקטלני, וכן להמצאות שקית שנקרעה, בגופה של הצעירה נמצאו גם עקבות אלכוהול במינון של 0.54 מ"ג. ההערכות הן שברוק נפטרה במהלך היומיים שקדמו למציאת גופתה, לאחר שהשקית התפוצצה בבטנה. הטוקסיקולוג ד"ר סטיבן מורלי הסביר: "ברוק ככל הנראה מתה כחצי שעה מהרגע שהאקסטזי נכנס לזרם הדם שלה -  זאת בהנחה שלא לקחה את הסם מעולם. אך יתכן גם שהמוות התרחש שעות ספורות לאחר שהשקית התפוצצה".
 
התנסתה בעבר בקוקאין וסבלה מהפרעות אכילה. רבקה ברוק. פייסבוק
התנסתה בעבר בקוקאין וסבלה מהפרעות אכילה. רבקה ברוק. פייסבוק



 
"היא ככל הנראה התחילה לחוש רע מאוד. היו ראיות למינון גבוה של MDMA - ריכוז בעל פוטנציאל קטלני", הסביר. "סיבת המוות הסבירה ביותר היא רעילות האקסטזי. הדם לצד ראשה לא גורם לי לחשוד שהיא סבלה מטראומה" הבהיר. נכון לעכשיו, החקירה נמצאת בעיצומה, ואמנם אין ממצא חד משמעי בנושא אך הסבירות היא כי ברוק בלעה מרצונה את שקית האקסטזי, לצורך הברחת הסם.