לרוב, כשאנשים מחפשים לברוח מהמציאות, הם פונים לסרטי וסדרות מדע בדיוני ופנטזיה. אך האמת היא, שאין צורך ללכת כל כך רחוק, שכן המציאות ברוב המקרים עולה על כל דמיון. לאחרונה, גבר מניו-ג'רזי שתפס את אשתו בוגדת בו עם הבוס שלה, הבין שהוא זה שעלול להיענש על כך, ואף להיכנס לכלא. שון דוניס, 37, השתמש באפליקציית האיכון  “Find My iPhone” כדי לאתר גאדג'ט שאבד לו, וכשאיתר את האבדה נדהם לגלות יחד אתה את אשתו עירומה במיטה עם הבוס שלה. הפעולה הזו, למרבה האבסורד, סיבכה אותו עם רשויות החוק.


הכל החל כאשר אשתו של דוניס, ננסי, 38, ביקשה ממנו לשמור על בנם יום אחד, בטענה שהיא רוצה להיפגש עם חברים לארוחת ערב. בעודו שוהה עם בנו, כיום בן חמש, בביתם בעיר קליפטון, שבמחוז פסאיק, ניו ג'רזי, הבחין שון שהאייפד של הילד אבד. הוא החליט להפעיל את אפליקציית האיכון, וכשזו הראתה לו שהאייפד עושה דרכו לכיוון מחוז רוקלנד, הבין כי חשדותיו כלפי אשתו עלולים להיות נכונים.

ננסי עבדה בזמנו במחלקת החיוב במשרד אורתופדיה, תחת הבוס שלה אלברט לופז, 58, ודוניס החל לחשוד שמשהו מתרחש בין השניים. "היא הייתה מסתירה את הטלפון שלה. אם הייתי נוגע בו - היא הייתה נלחצת מאוד ואומרת' לא, אל תיגע בטלפון שלי'. היא גם הייתה הולכת לעבודה בצורה מגונדרת יותר וירדה המון במשקל", הסביר דוניס.

זה מרגיש כאילו אני נענש פעמיים". שון דוניס. צילום: פייסבוק"
זה מרגיש כאילו אני נענש פעמיים". שון דוניס. צילום: פייסבוק"


באותו ערב גורלי, בזמן שהחליט לנסוע בעקבות הוראות האפליקציה לאוקלנד, דוניס ביקש מאמו שתשמור על בנו. כאשר איתר את האייפוד לבסוף, מצא את רכבה של ננסי חונה מחוץ לבית שבבעלותו של הבוס שלה. מאחר והדלת הקדמית לא הייתה נעולה, דוניס נכנס פנימה ועלה לקומה השנייה, שם "ראיתי את מה שראיתי", סיפר והוסיף שאף "צעק מעט".

דוניס, שידע מה הוא הולך לראות, צילם את השניים בסתר מעט לפני שהתגלה בפניהם. הוא צילם שני סרטונים, אחד לפני שהראה עצמו, והשני כשהוא מתעמת עם אישתו. לופז שרתח מזעם על הבעל שהפריע לו לעשות סקס עם אשתו צעק לעברו וביקש ממנו להסתלק מביתו. זמן לא רב לאחר האירוע, ננסי הגישה בקשת גירושין ממנו. השניים היו נשואים במשך שש שנים, והתגרשו בפברואר האחרון. 

הבית בו תפס דוניס את אשתו על חם. צילום מסך
הבית בו תפס דוניס את אשתו על חם. צילום מסך


בעודו מלקק את הפצעים, מכל העוולות שנעשו לו, קיבל שון מכתב בדואר, במהלך חודש יוני, שהודיע לו שהוגש נגדו כתב אישום בגין פריצה ומעקב בלתי חוקי. בדיון הראשון שנערך לאחר מכן, טען דוניס לחפותו, והוא צפוי להגיע לדיון נוסף ב-20 בספטמבר. לעניות דעתו של עורך דינו, הווארד גרינברג , דוניס צפוי להיות מזוכה לחלוטין מאשמה.

"הוא ביצע השגת גבול, אשר במשפט שפוי הייתה מוגדרת כהפרת חוק ולא כפשע, ואז הוא מצא את אשתו עושה את זה עם אדם זר", אמר עורך הדין. "אף חבר מושבעים לא הולך להרשיע אותו בשום דבר, שלא לדבר על פשע". במידה וכן ימצא אשם, העונש המקסימלי על העבירות שביצע הוא 15 שנים. "אני מרגישה שזה לא צודק, מה שהם עושים לי", אמר דוניס ל-nypost. "זה כאילו אני נענש פעמיים".