אם דונלד טראמפ לא היה קיים מישהו וודאי היה צריך להמציא אותו. בין אם אוהבים אותו ובין אם לא, קשה להתווכח עם העבודה שמדובר בנשיא הצבעוני ביותר אי פעם, לא רק בארה"ב. כמו כן, מדובר באדם שבאופן כללי לא מפסיק לספק כותרות ולהוות דמות משעשעת, מעוררת מחלוקת, והאדם היחיד שמונע מאיתנו למות משעמום. 

כשהוא לא עסוק בלהפוך את אמריקה ל- "great again", ולהציק למקסיקנים, טראמפ גם אוהב לשיר, והוא עושה זאת טוב למדי. אחרי שכבש את האינטרנט עם מאש אפ נשיאותי לשיר הנשמע ביותר ברשת, דספיטו, הגיע תורה של טיילור סוויפ לעבור תחת ידיו הקטנות.

השיר החדש של טיילור סוויפט, שלא היה ניתן לחמוק ממנו או מהקליפ המהפנט שלו, "Look What You Made Me Do" , שבר שיאים כבר ביום הראשון לשחרורו. ביוטיוב בלבד, הקליפ זכה למעל 43.2 מיליון צפיות, ב-24 שעות הראשונות ששודר. מדובר במספר הצפיות הגדול ביותר ליום אחד ביוטיוב.

אך כעת נראה שקם לסוויפט מתחרה. הגרסה של טראמפ לשיר זוכה גם היא לפופולריות רבה, אומנם לא באותו סדר גודל, אך זה עדיין הישג מרשים לנשיא מכהן. שירו החדש של טראמפ ,בניגוד לקודם, נראה כמעט אותנטי, ויותר מסונכרן מהמש אפ הקודם. פרט בולט נוסף בפרודיה המשעשעת, הוא שהיא מעניקה נופח אפל יותר לשיר, מה שסוויפט ניסתה לעשות בעצמה אך ללא הצלחה.
 



"יש לי רשימה של שמות, ושלך מודגש באדום", מזמר טראמפ את מילות השיר של סוויפט ומעניק להן ממד פוליטי, עכשווי שמסתנכרן עם מעלליו הנשיאותיים. המילים "הפכתי חכם יותר, הפכתי קשוח יותר ברגע המכריע. מותק, אני קמתי מהמתים, אני את כל הזמן", בהחלט מתארות את מצבו הנוכחי של הנשיא הצבעוני והשנוי בחלוקת. למרות שהוא לא מפסיק לפשל ולרדת בפופולריות בסקרים, הוא עוד עלול לקום מהמתים ולהפתיע. אחרי הכל, העולם כולו היה בהלם כשהוא זכה, ומעטים חזו את ניצחונו.