בעבר, כשהאינטרנט היה רק בתחילת דרכו, קנייה און-ליין לא הייתה נפוצה, ונחשבה ללא בטוחה בעליל. החשש, בין היתר, היה שהסחורה לא תגיע או תגיע פגומה, וכמובן שהיה פחד אדיר מפני גנבת כספים מכרטיס האשראי. אך בימינו, קניות באינטרנט הפכו נפוצות לפחות כמו קניות רגילות, ובמידה שמשהו בעסקה משתבש, יש לכך בדרך כלל פתרונות. הבעיה מתחילה כאשר קורה מקרה מוזר שלא מורגלים לטפל בו, וגם העובדה שכל הצדדים מסרבים לקחת אחריות בהחלט לא עוזרת.



אישה צעירה מפליימות', דבון, שבאנגליה, שבסך הכל רצתה לקנות מגן לאייפון שלה ב-E-BAY, נחרדה לגלות בתוך האריזה שהגיע אליה שקית של הרואין. האישה, שביקשה לא להזדהות, נשואה ואם לשני ילדים, שילמה 3.90 דולרים עבור מה שהיה אמור להיות מגן מסך. בעוד מדובר במציאה של ממש, כאשר פתחה את השקית הבינה שיש בפנים סחורה יקרה בהרבה. על פי ה-nypost, בתוך אריזת מגן המסך, הייתה שקית כסופה, עליה סומן "H1", ובתוכה הייתה שקית ההרואין.





"הייתי בלחץ היסטרי כל היום אחרי שמצאתי את זה- זה היה בערימת הדואר שלי שלושה ימים עד שמצאתי זמן לעבור עליה. זה קצת מדאיג כשיש לך ילדים. אני פשוט לחוצה מזה שזה היה בבית שלי עם שני הילדים שלי", סיפרה האישה. "אני קונה ומוכרת הרבה באינטרנט אבל אף פעם לא נתקלתי בדבר כזה. אני אאלץ להיות הרבה יתור זהירה מעכשיו". היא הוסיפה שכמצאה את השקית הכסופה, "בהתחלה חשבתי מה אלו האריזות הנוספות האלו שקיבלתי? פתחתי את זה ורצתי לבעלי ואמרתי לו 'אלוהים אדירים תראה מה מצאתי'". לאחר מכן הם התקשרו למשטרה.
 



לפי פרופיל המוכר באיביי, כל המוצרים שלו חדשים, אך הוא פותח אותם לפני השליחה כדי לראות שהם לא פגומים. כמו כן, למרות המכירה האסורה, לאותו מוכר יש משוב חיובי שעומד על 99.3%, והוא מכר לקרוב ל-7000 קונים. "אני חושבת שמי שמכר את זה היה אדיש לחלוטין, כי הוא כתב שהוא פותח ובודק את כל הסחורה שהם מוכרים כדי לוודא שהם לא נשברו במעבר", אמרה האישה. "אני לא יודעת למה הוא לא בדק ומצא את זה אבל אולי הכיתוב 'H1' היה בצד השני של האריזה והוא לא שם לב לזה או לא חשד בזה"
 

 
"אתה פשוט לא מצפה למצוא דבר כזה בדואר. חיפשתי הרואין בגוגל והתמונות נראו מאוד דומות למה שמצאנו", אמר בעלה של האישה. "המשטרה ביקשה ממני להביא להם את זה אבל לא לקחתי את זה איתי לא רציתי לקחת שום סיכון. אני לא יודע לנחש כמה זה שווה - אך בוודאי יותר מ-3.90 דולרים". נכון לעכשיו, לא הותרו פרטים נוספים לפרסום. מאתר E-Bay נמסר כי הם חוקרים את הנושא בדחיפות, וכן הם מתכננים להשהות את המוכר כדי למנוע מכירות נוספות מצידו.