משטרת אונטריו שבקנדה הייתה עסוקה השבוע במקרה מזעזע, שבמהלכו גופה של גבר צעיר נמצאה בתוך מקרר נטוש באמצע הרחוב. על פי הצהרה רשמית של המשטרה, הגילוי המורבידי אירע לקראת שש בבוקר, ברחוב בשדרות סאות' הופ, בפרובינציה הקנדית. הגבר במקרר, שזוהה בהמשך כג'ייסון דניאל גרסיה, בן ה-36, נמצא בידי אדם שהיה בדרכו לעבודה. הוא יצא מרכבו כדי לבחון את תכולת המקרר, והזדעזע כשבפנים "גילה את הגופה תלויה חלקית מהמקרר, והתקשר למשטרה".



המקרר שנמצא ברחוב באונטריו. טוויטר
המקרר שנמצא ברחוב באונטריו. טוויטר



נכון לעכשיו, לא ידועה סיבת המוות של גרסיה, וכן לא נמצאו סימנים לטראומה על גופו, שהייתה לבושה לחלוטין. בעוד החשד הוא שמדובר ברצח אין לכך אישור רשמי, וכן המוטיב לאירוע לא ידוע. המשטרה פרסמה צילום בשחור לבן בו נראה המקרר מועמס על טנדר בצבע בהיר, וביקשה את עזרת הציבור באיתורו. "אנו סורקים את השכונה, בודקים אם למישהו יש תיעוד נוסף ואם מישהו שמע או ראה רכב ברחוב שלא שייך לשם", אמר ג'ף היגבי ממשטרת אונטריו.

ג'ייסון דניאל גרסיה. טוויטר
ג'ייסון דניאל גרסיה. טוויטר



מוניקה קאבר, דודתו של גרסיה, סיפרה שלאחר ששמעה על מותו כי המשפחה כולה הייתה בהלם מוחלט. "משפחה ומוזיקה היו מאוד חשובים לו", סיפרה קאבר, דודה של גרסיה. "זה קשה, כי אתה לא מצפה שמישהו בגילו ושזה יקרה כפי שזה קרה, ויזכה לסיקור תקשורתי נרחב. זה היה מאוד קשה למשפחה". היא הוסיפה כי חלק מבני המשפחה סרבו להדליק טלוויזיה כדי לא להיתקל בסיקור החדשותי.



גרסיה ומשפחתו. טוויטר
גרסיה ומשפחתו. טוויטר



בימים אלו, המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות מותו של גרסיה, ומחפשת את עזרת הציבור עבור כל מידע נוסף שיכול לסייע לחקירה.