גם חובבי ז'אנר האימה הנלהבים ביותר היו מצפים לראות נהרות דם בסרטים ובסדרות בלבד, ולא יעלה על הדעת להיות עד למחזה כזה במציאות. אך לאחרונה עלה לרשת תיעוד מחריד שהסעיר את הרשת, של דם זורם ברחוב, ממש מחוץ לבית לוויות בעיר בלואיזיאנה. הדליפה המצמררת אירעה בבית הלוויות  Greenoaks Funeral Home, בעיר באטון רוז, לואיזיאנה, ועל פי הדיווחים המקומיים הייתה תערובת של דם ונוזל חניטה שהכיל בתוכו פורמלין.



מה שנראה כמו צילומי המשך לסרט ה"ניצוץ", הסבירו באתרי החדשות, הוא תוצאה של חסימה בשסתום בבית הלוויות, שגרם לדליפה ממכל האחסון. שזה לא הסבר מרגיע יותר ואפילו די מגעיל. גורמים בכירים ניסו להרגיע את המקומיים ואמרו כי הדם לא הגיע אל מערכת הביוב של העיר. "שלחנו גם את מפקח מערכת הביוב שלנו וגם את המומחים הסביבתיים שלנו שיעיפו מבט", אמר אדם סמית', מהמחלקה לשירותי איכות הסביבה לחדשות WBRZ. "מצאנו כי זו לא בעיה הקשורה למערכת הביוב, אלא בעיה הקשורה לשטח פרטי". 




סמית המשיך והסביר כי הדליפה ארכה כ-20 דקות, וכי בית הלוויות עבר לבעלים חדשים, אשר עדיין אין להם את כל האישורים הדרושים. בית הלוויות, שבעליו החדשים הם למראה האירוניה Dignity Memorial, מסרו בהצהרה רשמית את התנצלותם על כל אי נוחות שנוצרה בשל הדליפה. "ברגע שהבחנו בדליפה, מיד עצרנו אותה, ניקינו וחיטינו את האזור", נאמר בהצהרה.