הרגלי השתייה של אנשים הם מגוונים, כאשר יש מי שיותר שמעדיפים לשתות לבד, בעוד אחרים ממש אוהבים לשתות בחברה. למעשה, חלק מהאנשים סולדים במידה כל כך רבה משתיה בגפם, עד שהם יעשו הכל כדי להימנע מכך. אך כנראה שאם המשטרה צריכה להגיע לטפל בכם די עברתם את הגבול בחיפוש אחר חברים לשתייה. לאחרונה, משטרת פנסילבניה נתקלה במקרה מוזר מאוד - אדם שיכור פרץ לבית של אישה כי לא רצה לשתות לבד. 


שון הלר, 39, מסטוארטסטאון, נעצר מוקדם יותר החודש בגין השגת גבול, לאחר שפרץ לבית של אישה עם חבילה של 12 בירות. על פי הדיווח בניו יורק פוסט, האישה התקשרה למשטרה המקומית כשהיא מבוהלת, וסיפרה שהלר פרץ לביתה עם כמות נכבדת של אלכוהול והוא מסרב לעזוב. אך מסתבר שזו לא הפעם הראשונה של הלר, ובמשטרה אמרו שהוא עשה את אותו הדבר מוקדם יותר במהלך היום, בביתה של אישה אחרת.

במקרה שהתרחש מאוחר יותר, גם כאשר המשטרה הגיעה הוא סרב לעזוב,למרות שנאמר לו שבבית יש ילדים שעלולים להיבהל. השוטרים נאלצו להוציאו בכוח, והלר נכנס למעצר ללא אפשרות לשחרור בערבות. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה גזר הדין שלו, אך הוא צפוי להגיע לבית המשפט ב-1 בנובמבר.

לא רצה לשתות לבד. צילום: אינגאימג
לא רצה לשתות לבד. צילום: אינגאימג

 
במקרה מוזר אחר שהתרחש לאחרונה תחת השפעת אלכוהול, גבר מקניה שהגיע לבית המשפט בשל נהיגה בשכרות, טען להגנתו שהוא במיטבו על הכביש כשהוא שיכור, והוא היה מאוד רציני לגבי זה. רוברט וומבובו, מהעיר אלדורט, קניה, נעצר בידי שוטרים מהרשות הלאומית לתחבורה ובטיחות של קניה, על נהיגה בשכרות לאחר שגרם לתאונה בכביש המהיר שבין העיר אלדורט לעיר קיטאל.  

וומבובו הועמד לדין בבית המשפט בעיר, ובמהלך המשפט כולו ניסה לשכנע את חבר המושבעים והשופט שהוא נוהג הכי טוב כשהוא שיכור. עורך דינו ניסה לטעון שרוברט אינו שפוי ולכן יש לבטל את הדיון ולא להענישו. אך וומבובו המשיך בשלו וניסה להסביר שהוא פעל באופן תקין לחלוטין. הוא נכנס לנתיב שלי באופן גלוי, מה שאילץ אותי לסטות", הסביר וומבובו בבית המשפט. כשנשאל האם היה שיכור בעת התאונה, אמר שהוא שתה רק שתי בירות, ולכן אין סיכוי שלאלכוהול היה השפעה על הנהיגה שלו. "כבוד השופט, על מנת להוכיח שאני שיכור מאורגן ויציב, זו היא העבירה הראשונה שלי תחת השפעה, ונהגתי שיכור לעיתים קרובות", המשיך השיכור לשכנע בחפותו. כאשר התבקש להראות קבלה על שתי הבירות ששתה, אמר רוברט שאיבד אותה, אך "אם יורשה לי, אני יכול ללכת לבר בו שתיתי ולהביא עותק של הקבלה". 
 
לאחר הבקשה המשונה הזו, כל מי שהיה בבית המשפט פרץ בצחוק רם. למרות ניסיונותיו המשעשעים הרבים, השופט קבע ש"זה מסוכן לנהוג תחת השפעת אלכוהול כיוון שהתוצאות עלולות להביא לאובדן החיים שלך או שלך אחרים". לאחר שסיים לצחוק, השופט גזר על השיכור גזר דין של 30 יום בכלא וכן קנס.
 

via GIPHY