דחייה היא תחושה איומה, ועל פי מחקרים שנערכו בנושא היא מכאיבה נפשית ופיזית כאחד. כאשר זה נעשה בתחום הרומנטי הכאב מוכפל פי כמה, כאשר התגובות לכך הן רבות ומגוונות, ומשתנות לא רק בין אדם אחד לאחר אלא גם בין גברים לנשים. על פי סקר חדש, נראה שגברים מגיבים לרוב בדרכים די אינפנטיליות ופוגעניות כאשר נשים מסרבות לשכב איתן.



בסקר, שנערך בידי אתר הבגידות victoriamilan, נשאלו 9,507 נשים שמשתמשות באתר, מ-23 מדינות בחרבי העולם, אילו תגובות קיבלו כאשר סירבו לקיים עם מישהו יחסי מין. לאחר ניתוח הנתונים ושכלול התוצאות, מצאו הסוקרים את חמש התגובות הנפוצות ביותר בקרב גברים שאמרו להם "לא".



1. כעס ואגרסיה - תגובה זו, כך טוענים עורכי הסקר, ככל הנראה מחפה על פגיעות וכאב שהגבר מנסה להסתיר, הבעוד הוא חושב שזה גורם לו להראות קשוח יותר. בדרך זו נטו להגיב גברים מהונגריה, אירלנד ופורטוגל.



2. שתיקה דרמטית- silent treatment - תגובה זו לוותה לרוב בטריקת דלת דרמטית. כשמה, מה שאפיין אותה הוא כאמור הוא חוסר רצון לדון בנושא. התגובה הזו הייתה נפוצה בעיקר בקרב גברים מאוסטריה, שווייץ, פינלנד ונורווגיה. 



לא היום, מותק. כואב לי הראש. צילום: אינגאימג
לא היום, מותק. כואב לי הראש. צילום: אינגאימג




3. "דון ז'ואן"-
 מדובר בניסיון להפעיל את הקסם האישי, ולשכנע את האישה לשקול מחדש את ההצעה, כשכמובן התקווה היא שבמחשבה שנייה היא תגיד כן.  התגובה הזו הייתה נפוצה בעיקר בקרב גברים מצ'כיה, יוון, צרפת, ניו-זילנד ופולין.



4. לקחת את זה כמו בן אדם - התגובה הטובה והבוגרת ביותר הייתה של גברים שהבינו לרגשותיה של האישה, ואף היו מסוגלים לצחוק על כל הסיטואציה ולקחת אותה בקלות. תגובה זו נצפתה בעיקר בקרב גברים מאוסטרליה, הולנד, שוודיה, בריטניה וארה"ב.



5. חזרה לגן - התגובה המזעזעת ביותר שנשים חוו הייתה כשהדחוי לקח את הנייד שלו, והראה לאישה איך הוא שולח הודעות או מתקשר וקובע סקס עם מישהי אחרת. תגובה זו נצפתה עיקר בקרב גברים מבלגיה, גרמניה, ספרד, איטליה ודרום אמריקה. דוחה!