מדינות רבות יכולות ללמוד מאיתנו, אבל יש גם לא מעט שאנו יכולים ללמוד ממדינות אחרות. למשל מהודו, שם פוליטיקאי בכיר בפרלמנט הציע לאחרונה לאסור אנשים שמראים חיבה בפומבי. אומנם המניעים שלו פרימיטיביים מאוד, אבל הרעיון עצמו טוב. הרי אין דבר מרגיז יותר ודוחה תאבון יותר מזוגות דביקים בפומבי. ההצעה המשונה אך חביבה הגיע מפי סאקשי מהארג', חבר פרלמנט במפלגה הלאומנית בהראטיה ג'אנטה, שעורר סערה בדבריו.



מהארג', טען שזוגות המפגינים חיבה בפומבי צריכים להיזרק לכלא, כיוון שהתנהגות וולגרית כזו עלולה להוביל לאונס."בין אם זה על אופנוע, במכונית או בפארק, ניתן לראות זוגות מתנהגים באופן וולגרי. הם מחבקים האחד את השנייה כאילו היא הולכת לאכול אותו או שהוא הולך לאכול אותה", אמר, על פי ה- washingtonpost. "זה יהיה נכון לפעול בנידון ולשים זוגות כאלו מאחורי סורגים לפני שיקרה משהו רע". 



שמרו את הידיים לעצמכם! פוליטיקאי בהודו יצא נגד זוגות שמראים חיבה בפומבי. אינגאימג
שמרו את הידיים לעצמכם! פוליטיקאי בהודו יצא נגד זוגות שמראים חיבה בפומבי. אינגאימג

 

מהארג',61, הוא פוליטיקאי ואיש דת שנוי במחלוקת, וחבר בפרלמנט במדינת אוטר פראדש בצפון הודו. למרבה האבסורד הוא הואשם בעבר באונס ורצח, ואף גורש מהפרלמנט העליון בשל שחיתות. הוא כרגע מחזיק בעמדה בפרלמנט התחתון. דבריו אומנם נשמעים קיצוניים, אך הצהרותיו הן רק טיפה אחת בים של הערות מתלהמות של פוליטיקאים בהודו על סקס, נשים ואונס. לפי מספר שנים, היו פוליטיקאים במדינה שטענו ששימוש בניידים, אכילת בשר או אוכל סיני הם הגורמים האמיתיים לאונס. כמו כן היו שהציעו שתיירות שמגיעות מהודו ימנעו מללבוש ביקיני בים, כדי להגן על עצמן. 
 
באשר להצעה של מהארג' לזרוק לכלא זוגות דביקים, זה לא לחלוטין רחוק מהמציאות בהודו. נכון להיום, חיבוקים ונשיקות בפומבי ואפילו החזקת ידיים בהודו, עלולה להפוך אתכם לעבריינים. העונש על כך הוא עד שלושה חודשי מאסר או קנס או שניהם יחד. 



כמובן שבפועל דביקות פומבית של זוגות לא תוביל לאונס (בדרך כלל), אך היא כן עלולה להרגיז ולהגעיל את הסובבים אתכם, ולגרום להם לאבד את מה שהרגע אכלו. בקיצור, רוצים להיות דביקים? חכו עד שתגיעו הביתה.