בני זוג עשירים מלונדון נעצרו בחשד לרצח הבייביסיטר שלהם ושרפת הגופה שלה בחצר ביתם. הרצח המזעזע נחשף לאחר ששכנים הריחו ריח מוזר מגיע מביתם של הזוג, סברינה דווידר, 34, ובן זוגה, ויאסם מדון, 40, במקור מצרפת. על פי ה-nypost, הבייביסיטר, סופי ליונט, 21, במקור גם היא מצרפת, לא נראתה מאז סוף חודש אוגוסט.



שכנים של בני הזוג, שהתגוררו בשכונה יוקרתית, דיווחו יום אחד על "ריח ברביקיו מוזר", ועל מדורה גדולה שהשניים עשו בחצר האחורית של ביתם. אנשים רבים בסביבת ביתם של השניים הבחינו בעשן שעלה מהחצר, ובריח שלדעתם לא הריח כמו בשר ברביקיו רגיל."הבן שלי צעק אליהם 'אם אתם עושים על האש מותר לנו לבוא?", סיפר אחד השכנים. "אמרתי לו 'לא, זה לא ברביקיו, זה ריח רע'. חשבתי שאולי הם שורפים עלים".



למקום הוזעקו מכבי אש וצוות טיפול רפואי, שנחרדו למצוא בתוך המדורה שרידי אדם. תחילה, בגלל שגופתה של ליונט הייתה כה חרוכה, לא היה ניתן לזהות אם מדובר בגבר או אישה. למקום הגיעה גם משטרה והשניים נעצרו ונלקחו לחקירה.



 סברינה דווידר. צילום מסך
סברינה דווידר. צילום מסך



ליונט עברה לבריטניה לפני קצת יותר משנה כדי ללמוד אנגלית. היא התגוררה בביתם של השניים וטיפלה בבתם בת ה-3 ובבנם בן ה-6. על פי ה-telegraph, היא הייתה אומללה בעבודתה, בשל שעות העבודה הרבות וכן היחס הרע של השניים, בייחוד של דווידר. גם הכסף שקיבלה היה מועט, עד כדי כך שנאלצה לבקש עזרה כדי לממן טיסה הביתה.



"היא החליטה סוף סוף לחזור הביתה, וביקשה מאמה כסף כדי לשלם על הטיסה. היא הייתה אמורה להגיע ביום ראשון. היא מעולם לא הגיעה", סיפר אחד מחבריה. נכון לעכשיו, לא ידוע מה המניע לרצח, והאם שני בני הזוג לקחו בו חלק. החקירה בעיצומה.