לרוב, ניילון נצמד משמש לעטיפת גופות או קורבנות חיים, כך למדנו מ"דקסטר". אך איש אחד שנמאס לו שחונים מול הבית שלו כל הזמן, החליט יום אחד להשתמש בזה לצורך נקמה מסוג אחר. ניל ג'אנגלס, 36 מהאנטס קרוס, ליברפול, הבחין ערב אחד במכונית כסופה שחונה מול ביתו, בזמן שהכין ארוחת ערב לילדים שלו. מהמכונית יצאו גבר ואישה עם מזוודות, ונסעו משם במונית.



"זה היה ברור שהם משאירים את המכונית שלהם כדי לנסוע לשדה התעופה. הם פשוט חיפושו חניה בחינם". אמר ניל, בהתייחסו לשדה התעופה שנמצא במרחק לא רב משם. "גם בבית הסמוך יש כמה מכוניות, כך שאין באמת מקום למכוניות אחרות לחנות ברחוב".


הרכב העטוף שחנה מול ביתו של ניל. צילום מסך
הרכב העטוף שחנה מול ביתו של ניל. צילום מסך


 לדבריו, זו לא פעם ראשונה שזה קורה לו ומדובר במחזה די נפוץ. כתוצאה מכך, הוא לא יכול היה לחנות יותר מול ביתו או במקום אחר. כך, לאחר יומיים בהם הרכב פשוט חנה שם איבד את זה והחליט לעשות מעשה. חשבתי שזו חוצפה מצידם להשאיר את המכונית שם, אז חשבתי שאני אשאיר להם הפתעה נחמדה לזמן שבו הם יחזרו". סיפר ל-liverpoolecho. "אני עובד בקוסטקו אז הלכי וקניתי גליל גדול של ניילון נצמד". 

 
לזוג שהחנה מצפה הפתעה כאשר יחזרו מהחופשה. צילום מסך
לזוג שהחנה מצפה הפתעה כאשר יחזרו מהחופשה. צילום מסך


מאז שעטף את המכונית בניילון היא זכתה לתשומת לב רבה, ואנשים עוצרים מידי פעם כדי לצלם אותה ולהצטלם איתה. אפילו המשטרה המקומית הגיע למקום לבדוק את הרכב ה"חשוד", אך לא היה להם מה לעשות בנידון כיוון שהוא לא חונה באופן לא חוקי. נכון לעכשיו, לא ידוע האם הזוג הספיק כבר לחזור הביתה ולקחת את מכונית העטופה. לא ממש ברור כיצד מדובר בנקמה, להפך, על ידי כך שניל עטף להם את המכונית הוא מונע ממנה להתלכלך מאבק, ציפורים או כל דבר אחר. כמו כן, אפשר בקלות להסיר את הניילון מן הרכב.

אומנם הסבירות שזה יקרה לא גבוהה, אך היה מעניין לראות תיעוד של התגובה של הזוג לאחר שמצאו את מכוניתם במצב זה, וכן מעניין האם יחליטו לנקום או להגיש תלונה.