בשל כמות האירועים המחרידים שמתרחשים בעולם, קצת קשה למצוא משהו טוב במין האנושי. אך למרבה המזל, רגע לפני שהאמונה בבני אדם אבדה לחלוטין, הגיע שומרוני טוב אחד עם חדשות טובות לשם שינוי. כאשר קרי גודוול, ממלבורן, אוסטרליה, איבדה את ארנקה היא הייתה שבורה לחלוטין, לא בגלל שהוא היה יפה במיוחד אלא מפני שבפנים היו לא פחות מ-1,000 דולרים.



גודוול איבדה את הארנק שלה במהלך סידורים שערכה בעיר יארוויל, ויקטוריה. היא הייתה נסערת בשל הסכום הגדול שהיה בו, אך ניסתה לשכוח מזה ולהבין שלא תראה אותו לעולם. מאז גם הספיקה לעבור לגור בבית אחר, מה שהקטין עוד יותר את הסיכוי שתתאחד שוב עם האבדה. אך להפתעתה, ארבעה חודשים לאחר מכן, קיבלה טלפון מסוכן הנדל"ן שלה לשעבר, די גיבס, שסיפר שיש לו משהו ששיך לה. 

קארי גודוול. צילום מסך
קארי גודוול. צילום מסך



כאשר השניים נפגשו, גודוול נדהמה לגלות את הארנק שלה, עם כל הכסף עדיין בתוכו. "הייתי בהלם מוחלט. הייתי נרגשת ורציתי לחלוק את החדשות עם אנשים כדי לתת להם תקווה שיש בעולם אנשים נפלאים", סיפרה ל-NineNews. הארנק, מסתבר, נשלח לכתובתה הקודמת של גודוול, והבעלים החדשים מצא אותו בתיבת הדואר. הוא התקשר לסוכן הנדל"ן, וביקש ממנו עזרה להחזיר את הארנק לגדוול. 

הארנק האובד נמצא בתיבת הדואר בביתה הישן של גודוול. צילום מסך
הארנק האובד נמצא בתיבת הדואר בביתה הישן של גודוול. צילום מסך

 
גודוול אמרה שהיא מחפשת אחר השומרוני הטוב שהחזיר את ארנקה, ומעוניינת להודות לו. "אני רוצה להגיד לו תודה רבה" אמרה והוסיפה שהייתה רוצה לשאול למה החזיר את הארנק ואיך מצאו אותו, ואולי אף לתת לו פרס על טוב ליבו.