קבוצת סטודנטים שיצאו לטייל לא הבינו לאן נעלם אחד מהם. לאחר שהביטו בתמונה שצילמו נחרדו לגלות מה עלה בגורלו. אותו חבר, שידוע רק ששמו וישוס ג', 17, יצא יחד עם חבריו ללימודים מהמכללה הלאומית בבנגלור, הודו לשחייה באגם ליד אחד המקדשים באזור. בשלב מסוים הם החליטו להצטלם צילום סלפי כשהם בתוך מי האגם, ולא הבחינו שמשהו אינו כשורה.


"סיימנו לשחות והתכוונו ללכת למקדש ולא הבחנו בהעדרו של ווישוס", אמר אחד החברים, סומאנס א. "אחד הסטודנטים הסתכל על הסלפי שצילם והבחין ברקע בווישוס טובע. הוא מיד דיווח על כך לחבר בהנהלת המכללה, פרופסור גיריש ולשאר הסטודנטים שהיו במקום, אך לדבריו "עד שחזרנו למקום כבר עברה שעה. וישוס לא היה בשום מקום". הנער, כך התברר בהמשך, טבע למוות.

וישוס ג'. טבע בזמן שחבריו הצטלמו. צילום מסך
וישוס ג'. טבע בזמן שחבריו הצטלמו. צילום מסך



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומית, גופתו של הנער נמצאה לבסוף, ועם היוודע דבר מותו, הוריו ומקורביו מחו מחוץ לשערי מוסד הלימודים לצד גופתו. משפחתו של ויסש מאשימה כעת את המכללה בהזנחה, בעיקר מצד המרצה שנכח במקום, אך מההנהלה נטען מנגד שהמרצה או כל חבר סגל אחר כלל לא נכחו במקום. למרות זאת, נאמר מצד ההנהלה, הם יבדקו את הנושא ובמידה וחברי סגל נכחו במקום ולא השגיחו. 



על פי המשטרה המקומית, הסטודנטים התעלמו מהשלט באתר, האוסר על כניסה לתוך האגם. עם זאת, למרות טענת המכללה, במשטרה אמרו שחבר הסגל פרופסור גיריש אכן נכח במקום. "הסטודנטים הגיעו למקום יחד עם פרופסור גיריש, התקרית אירעה בזמן שהסטודנטים הצטלמו", אמר ראמש סאנוט ממשטרת מחוז ראמאנגרה, באנגלור. עוד נמסר מהמשטרה שבמקום נכחו 25 סטודנטים שהשתתפו בטיול, אך איש מהם לא הבחין בנער הטובע. המקרה מטופל כעת בידי המשטרה כמוות בנסיבות לא טבעיות, בהתבסס על תלונת המשטרה, ונבדק האם הייתה הזנחה.