למצוא בני זוג שלא עולים לנו על העצבים הוא לא דבר קל, וככל הנראה יש סיכויים גבוהים יותר שנזכה בלוטו. אי לכך, זה לא מפתיע שיותר ויותר אנשים, בעיקר גברים, פונים לסקס עם בובות ורובוטי מין. למעשה, לפי סקר חדש שנערך בקרב הקהל האמריקאי, אחד מכל ארבעה גברים הודה שהיו מוכנים לקיים יחסי מין עם רובוט. נתון מטריד למדי שכנראה מעיד על הכיוון אליו פונה על האנושות וזה לא כיוון טוב.

פרטנר מכני 

בסקר, שנערך בידי האתר yougov, נמצא גם שקרוב למחצית (49%) מהנשאלים מעריכים שסקס בין אדם לרובוט יהפכו לעניין שבשגרה תוך 50 שנים. מדובר בהערכה שאינה בגדר מדע בדיוני, שכן אותן "בובות מין על סטרואידים" הפכו לתעשייה משגשגת במיוחד, ומגלגלת הון מדי שנה. רוב הרווח כמובן מגיע מגברים.

בעתיד מין עם רובוטים יהפוך נפוץ עוד יותר. צילום: יוגוב
בעתיד מין עם רובוטים יהפוך נפוץ עוד יותר. צילום: יוגוב



כאמור, גברים (24%) פתוחים יותר מנשים (9%) לקיום יחסי מין עם רובוטים. יחד עם זאת, הבשורה המשמחת היא ש-65% מהאוכלוסייה עדיין לא מוכנים לסקס בין רובוטים לבני אדם. אלו שכן מוכנים לכך אמרו שעל הרובוט להיות בעל מראה אנושי ריאליסטי (52%). 

בגידה או לא?

אם להיות עם רובוט נחשב לסקס, אזי השאלה המתבקשת היא האם מדובר באקט של חוסר נאמנות. בעוד המשתתפים בסקר היו חלוקים בנושא, נשים נטו (36%) יותר מגברים (29%) להרגיש שמדובר בבגידה. יחד עם זאת, נראה שהרוב עדיין מבולבלים באשר להגדרה של אקט הסקס עם רובוט. הרוב המוחלט לא היו מגדירים את האקט כסקס במלוא מובן המילה, ורק 14% אמרו שהיו מגדירים זאת כיחסי מין במובן המסורתי. למעשה, 33% מהנשאלים הגדירו זאת יותר כאוננות, והשאר (27%) אמרו שהאקט לא מתאים לאף אחת מהקטגוריות הקיימות.

נשים נוטות יותר מגברים לראות בסקס עם רובוט כבגידה. צילום: יוגוב
נשים נוטות יותר מגברים לראות בסקס עם רובוט כבגידה. צילום: יוגוב



נתון מפתיע נוסף בסקר הוא, שלמרות שלאחרונה עלו השערות לפיהן האקרים יוכלו להשתלט על מערכות הפעלה של בובות המין, קרוב למחצית (42%) מהנשאלים ענו שהיו מרגישים בטוחים יותר לעשות סקס עם רובוט מאשר עם בן אדם.



תעשייה משגשגת. צילום: רויטרס
תעשייה משגשגת. צילום: רויטרס