כתבת הבריאות של ערוץ 10, הילה אלרואי, חוותה היום (שלישי) רגעים מרגשים, לאחר ששבה לערוץ לאחר יותר מחצי שנה בה לא עבדה כיוון שהתמודדה עם גוש ממאיר שנמצא בשד שלה, ועברה ניתוח להסרתו. חבריה לערוץ איחלו לה כמובן ברכות חמות ולבביות לרגל השיבה. הכתב אלמוג בוקר צייץ: "התגעגענו, רק בריאות". מנהל החדשות של הערוץ, גולן יוכפז, צייץ: "ברוכה הבאה". גם אלרואי השיבה בציוץ משלה וכתבה: "גם ככה אני מקבלת עכשיו תרופות שגורמות לי להיות רגשי", והוסיפה ציור של לב. 



כזכור, בחודש מרצ האחרון חשפה אלרואי בפוסט מרגש שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כי התגלה אצלה גידול. בראיון לגלי צה"ל סיפרה אז אלרואי: "התגובות הרבות מאוד מחממות את הלב. בתקופה הקרוב - חודשיים שלושה הקרובים - יהיו לי יותר היעדרויות מהמסך". 

אלרואי הביעה אופטימיות רבה באשר למצבה הרפואי והדגישה כי מדובר בגידול קטן שהתגלה בשלב ראשוני שלו: "אנחנו מדברים על משהו שנמצא בשלב מאוד מוקדם שלו ויש חשיבות מאוד גדולה לגילוי מוקדם. בסרטן יש מאות סוגים שונים ולמזלי זה לא מהסוג האגרסיבי ביותר ולכן אין אלא להיות אופטימיים". היא סיפרה כי "זה התגלה בבדיקה עצמית, גיליתי את זה במישוש וקבעו לי תור לאולטרסאונד, עשו לי ביופסיה וראו שזה סרטני. ולכן יש את הסיבה הזאת לאופטימיות כי מדברים על גוש קטן של פחות מסנטימטר". 

"אני מאוד שמחה שגיליתי את זה מוקדם. אני מקווה שזה רק מכה קלה בכנף ויאללה לחזור לעבודה. אני חושבת שזה גם עניין של אופי ואישיות", סיפרה כתבת הבריאות. "אני לא נכנסתי ללחץ והיסטריה לפני שקיבלתי את התוצאות, אין על מה. יש גם פרופורציות, זה לא סרטן לבלב או משהו, אתה רואה את הצעירים עם המחלות הקשות והנכויות הקשות מהעבודה שלי. שלי. למזלי אין לי סיבה להיות חרדה, אני מרגישה שאני בידיים מאוד טובות ומאוד סומכת על מי שמטפל בי".