נכון להיום, אין אף לא הוכחה אחת להימצאותם של חייזרים, וכל ה"הוכחות" לקיומם התבדו. לכל היותר, נמצאו סימני חיים על כוכבי לכת מלבד כדור הארץ, אך מדובר בעיקר בחיידקים ומיקרובים. נתונים אלו לא מונעים כמובן מאנשים להמציא עוד ועוד סיפורי עב"מים וחייזרים, ואף לטעון שהם נשלחו להזהיר מפני פלישה עתידית. כשבראיינט ג'ונסון, 27, נעצר באשמת שכרות בפומבי, הוא סיפר להגנתו שהגיע משנת 2048 כדי להזהיר את האנושות מפני פלישת חייזרים.

על פי חדשות kcwy13, ג'ונסון נעצר סביב השעה עשר וחצי בלילה על ידי משטרת קספר, ויומינג, לאחר שהסתובב ברחובות וניסה לשכנע אנשים לעזוב את העיר, בגלל פלישה עתידים של חייזרים. בתחנת המשטרה הוא אמר תחילה שיסכים לדבר רק עם ראש העיר, אך מהר מאוד נשבר והחל לספר על משימתו החשובה. 

כשג'ונסון נשאל כיצד לכאורה הגיע מהעתיד, הסביר שחייזרים מילאו את גופו באלכוהול והכריחו אותו לעמוד על משטח גדול, ששיגר אותו לשנת 2017. אבל הייתה תקלה, הוא היה אמור להישלח לשנת 2018. הוא לא יכול היה להסביר למה חייזרים שלחו אותו להזהיר מפניהם.
 

חזר שיכור מהעתיד כדי להזהיר אותנו מפני חייזרים. אילוסטרציה: אינגאימג
חזר שיכור מהעתיד כדי להזהיר אותנו מפני חייזרים. אילוסטרציה: אינגאימג



בדו"ח המעצר של ג'ונסון, כתבו השוטרים כי מצאו אותו שיכור לחלוטין - עיניו היו אדומות, דיבורו משובש ולא ברור והוא הדיף ריח חזק של אלכוהול. לצערו של האיש מהעתיד, המשטרה לא החלה בפינוי בשל פלישת חייזרים, אלא עצרה אותו על השתכרות בפרהסיה, והוא הוכנס למעצר בכלא המחוזי.
 

via GIPHY