לא קל לגור באתר מפורסם: בעליו של הבית שהתפרסם כביתו של מורה הכימיה שהפך לברון סמים, וולטר ווייט, גיבור סדרת הטלוויזיה "שובר שורות", בונה כעת גדר מתכת על מנת למנוע ממעריצי הסדרה מלהסיג גבול ולשחזר בה סצינה מפורסמת. בעונה השלישית של הסדרה הפופולרית האמריקאית, וולטר, אותו גילם השחקן בריאן קרנסטון, מנסה להתפייס עם אישתו סקיילר ומביא לה מגש פיצה לאחר שגילתה על הקריירה העבריינית שלו. לאחר שדחתה את מחוות הפיוס שלו, וולטר משליך את הפיצה על גג הבית בהתקף זעם לפני שעזב בסערה את המקום. 

הפיצה נותרה על הגג במשך הפרק הבא כסמל להידרדות מערכת היחסים בין השניים והיא אחת הסצינות הזכורות ביותר מהסדרה. שבע שנים לאחר שהפרק שודר לראשונה הוא הפך לבעיה רצינית עבור בעליו האמיתייים של הבית באלבוקרקי שבמדינת ניו מקסיקו שבארה"ב, אשר מושך אליו אלפי מעריצים המחפשים אחר מזכרות ומצטלמים באתר המפורסם.
ג'ואן קווינטנה, שאימה היא בעליו של הבית, אמרה לתקשורת המקומית כי הבעיה הפכה כה רצינית שהיא נאלצה לבנות גדר מתכת שתקיף את הבית. "אנחנו מרגישים כאילו אנחנו לא יכולים לעזוב מפני שאם נעשה זאת משהו יקרה. זה מגוחך", סיפרה. 
פרנק סנדובל, שמדריך סיורים למעריצי הסדרה, אמר כי הוא מרגיש כאילו הפך למאבטח פרטי עבור הבית וכי הוא מגרש ממנו אנשים באופן חוזר ונשנה.

"אנחנו שומעים על כך באופן יומיומי, עד כדי כך שנאלצנו לעלות לגג כדי להוריד ממנו פיצות", אמר. הבית מושך אליו מאות מעריצים של "שובר שורות" ביום בודד, וקווינטנה סיפרה כי היא ספגה שנים של חוצפה והסגת גבול, כאשר חלק מהמעריצים גונבים אבנים מהחצר שלה על מנת שישמשו כמזכרות.
"הם מרגישים צורך להגיד לנו לסגור את החניה שלנו, לצאת מהתמונה. הם אומרים לנו מה לעשות בנכס שלנו. אם אתם רוצים אבנים לכו למדבר הן בחינם", אמרה. "אנחנו לא רוצים לנעול את עצמנו בפנים. לא עשינו שום דבר רע".
כוכב הסדרה, בריאן קרנסטון, אמר בראיון ב-2012 כי סצינת השלכת הפיצה היא אחת האהובות עליו ביותר בסדרה. הוא סיפר כי הצליח השליך אותה לגג בניסיון הראשון וכי זה הטייק שהוכנס לסדרה.