לפעמים האמת חושפת את עצמה בדרכים מוזרות ומשעשעות למדי, במקרה זה בדמות אוזניים מחודדות וזנב. כאשר כתב דיווח על "חיה מסוכנת" שנראתה באזור, מה שהופיע ברקע ונחשב כטעות, היה דווקא מה שיצר את כל המהומה. סקוט מדאוס, בדיוק דיווח מהשטח ל"פוקס 13", על כך שפומת הרים גדולה נראתה משוטטת במקום בו הוא נמצא. "אני סקוט מדאוס מדווח בשידור חי מהרננדו מיסיסיפי בו נצפתה פומת ההרים", אמר מדאוס  והצביע על משהו מאחוריו שהתבגרר כחתול בית רגיל. "וזה לא הוא...". 

הסרטון של מדאוס מדווח על חיה מסוכנת, בעוד הצלם מתמקד זמן רב על החתול הפך מיד ויראלי. מדאוס עצמו לא פחד לצחוק על עצמו, העלה את הסרטון לטוויטר וכתב: "מסתבר שהרבה מדברים על החתול שגנב את ההצגה". אבל מה שנחשב כצירוף מקרים משעשע התברר ככל הנראה כאמת לאמיתה.

הדיווח החדשותי הגיע בעקבות עדות ראיה וסרטון של ה"פומה" של אדם בשם דייויד סלאדר. "ראיתי משהו בזווית העין שלי", סיפר סלאדר. "חשבתי שזה צבי או תן. כשהוא יצא מבין העצים הבנתי שזה חתול גדול. בשלב זה התחלתי לצלם תמונות וסרטונים". לצערו של סלאדר וכלי התקשורת שמיהרו לדווח על החיה המסוכנת, המומחים טוענים שזה בכלל לא זה.

"ביולוגים מסתכלים על זה אחרת, אנחנו מסתכלים על סימני היכר כדי לקבוע את הזהות", אמר ריק פלינט, ביולוג במחלקת חיות הבר, הדיג והפארקים של מיסיסיפי. "זה לא פנתר או פומת הרים. זה חתול בית. תסתכלו על האוזניים הזקופות. מיקום האוזניים מסגיר אותו. קצוות מחודדים; זה חתול בית בכל פעם".

הסרטון של דייויד סלאדר