מסיבה לא ברורה, יש נשים רבות שמחליטות לנקום דווקא במאהבת, כאשר הן מגלות שהבעל בוגד בהן. אישה אחת החליטה לעשות בדיוק את זה, אך הבטיחה שהנקמה של הבעל תגיע גם היא ותהיה קשה יותר. כאשר בעלת מסעדה גילתה את בעלה ברכבו עם אישה אחרת, היא איבדה את זה לחלוטין. העובדה שאותה אישה הייתה מלצרית שלה לשעבר בהחלט חיממה את האווירה עוד יותר. הגשם שהחל לרדת ברקע סיפק מימד דרמטי נוסף לסיטואציה.



בסרטון שעלה לאחרונה לרשת ותיעד את הנקמה הכואבת, נראית האישה הנבגדת גוררת את המאהבת מחוץ למכונית כשהיא אוחזת חזק בשערה, וכשהיא דורשת מבעלה  "לזוז הצידה" ולא להפריע לה, היא יושבת על גבי המלצרית הבוכייה וצועקת עליה ומושכת חזק בשערה. "אתה רוצה לבלות את שארית חייך איתה, נכון?" שואלת האישה את בעלה בכעס, והוא בינתיים עונה בפחד שזה לא נכון ומנסה להוריד אותה מחברתו למיטה.


"זו לא הפעם הראשונה שאני תופסת אתכם", היא צועקת על השניים. לא ידוע בדיוק היכן צולם הסרטון, אך ההשערה היא שמקורו בוויאטנם. הקליפ מסתיים בכך שאישה פונה לטפל בבעל, ומודיעה לו שהיא מתגרשת ממנו ותדאג לקחת את כל הונו ואת הבית שלהם. המטרה של האקט הזה לטענתה היא לנקום בו ולהותיר אותו חסר כל.