אומנם אין בינינו יצורים שהם בגדר "גיבורי על", שיכולים לעוף, לקרוא מחשבות או לטפס על קירות. אך כן קיימים אנשים רבים בעולם שנחנו ב"כוחות על" של נתינה, אמפתיה ולב רחב. אז לא, לא מדובר באיזה פסיכי שמנסה להבהיל ילדים, אלא דווקא במנהל אחד מטנסי, שנצפה לאחרונה מחופש לבאטמן וישן על גג בית הספר, למען סיבה מעולה. המנהל, ג'ף מק'אן, מבית הספר לאמנויות ע"ש תורמן פרנסיס, הבטיח לתלמידים שלו שהוא ישן על גג בית הספר מחופש לאביר האפל, אם יצליחו להגיע ליעד ולגייס 50,000 דולרים. כפי שניתן לראות מהתיעוד, הם הצליחו במשימתם.



התלמידים של מקאן כנראה ממש רצו לראות את המנהל בטייץ, שכן הם הצליחו אפילו לגייס אפילו מעל 57,000 דולרים.  את הכסף גייס בית הספר במשך שבועיים, תוך כדי ארגון ימי פעילויות כפיות עם הילדים ההורים וחברים. לאחר ההצלחה המסחררת מקאן עמד בהבטחתו ובילה את הלילה באוהל על גג בית הספר. "הם גייסו מעל 57,000 דולרים ובאטמן עומד במילה שלו, אז העברתי את הלילה על הגג", סיפר המנהל לחדשות wkrn. הוא סיפר שהעביר את הזמן בקריאה ושינה. הוא עלה לגג בשש וחצי בערב, וירד חזרה בשבע בבוקר למחרת, וחזר לבגדיו האזרחיים.

 
באטמן על הגג! צילום מסך: יוטיוב
באטמן על הגג! צילום מסך: יוטיוב


מקאן התחפש לבאטמן בהתאם לנושא קמפיין גיוס הכספים של בית הספר, תחת השם המתאים "יש גיבור על בכל אחד מאיתנו". הכסף שגויס נועד למען מטרה טובה, ויושקע בפיתוח המשאבים הטכנולוגיים של בית הספר, וכן הציוד בכיתות הלימוד. זו השנה השנייה ברצף שמקאן מבטיח וגם מקיים לעשות משהו שקשור לקמפיין, אם התלמידים יגיעו ליעד הגיוס. בשנה שעברה, לאחר שהושג היעד הוא מצא עצמו צועד על קורה ומזנק לתוך בריכת רפש מלאכותי, בהתאם לנושא הקמפיין שהיה פיראטים. 
 
באטמן ותלמידיו. צילום: יוטיוב
באטמן ותלמידיו. צילום: יוטיוב