אם מישהו היה צריך עוד הוכחה להגבלת הנשק ההכרחית בארצות הברית לאחר הטבח שאירע, יכול להסתכל גם על המקרה הזה ולהגיע למסקנה סופית. גבר מפלורידה רצח אדם בחשד שחיזר אחרי החברה הדמיונית שלו, ולאחר מכן פתח באש לעבר שוטרים שהגיעו לעצור אותו. בריאן דיסריו, 30, ירה למוות בידיד של אמו, בגלל שלטענתו הוא פלרטט עם ה"חברה" שלו. "החשוד האמין שהידיד ניסה להתחיל עם זוגתו", סיפר שריף כריס נוקו ממשטרת מחוז פאסקו, במהלך מסיבת עיתונאים. הוא הוסיף ש"לבריאן אין חברה. בדמיון שלו יש לו, אבל במציאות לא".



מיד לאחר הירי, אימו של בריאן הזעיקה את המשטרה וסיפרה להם שבנה ירה בידיד שלה, דיוויד ארמסטרונג, 56. "בני ירה במישהו", אמרה האם במהלך השיחה. "יש לו סכיזופרניה. בבקשה תביאו הנה שוטרים ואמבולנס. יש לו רובה טעון". 




על פי חדשות "פוקס, כאשר שוטרים הגיעו למקום, דיסריו ירה לעברם ובין הצדדים החלו חילופי אש. לאחר שקרב היריות הסתיים, דיסריו החל ללכת לעבר בית ספר יסודי שנמצא בקרבת מקום, שמיד הוכנס לעוצר. לאחר זמן מה, בריאן חזר לבית אימו והתאבד. נכון לעכשיו, ידוע שלדסריו יש היסטוריה של בעיות נפשיות, מלבד סכיזופרניה. משטרת מחוז פאסקו פירסמה בדף הפייסבוק תיעוד של הסרטון הדרמטי מקרב היריות. השוטרים שהיו מעורבים באירוע הושעו עד תום החקירות.