בדרך כלל, כאשר אנשים נתקלים בדחייה כשהם מתחילים עם מישהו, הם לא מגיבים בצורה חיובית. אך מעטים מהם כנראה ירחיקו לכת וינסו לחסל את מושא אהבתם, על כך שהעזו לא לרצות אותם. בוס אחד שלא הסכים לקבל "לא" מהעובדת שלו, ניסה להרעיל אותה, על ידי כך ששם חומצה מסוכנת במאכלים, בשתייה ובמוצרי קוסמטיקה בביתה. למרות מעשיו, גזר דינו השבוע הסתכם במאסר על תנאי.



דיי איק קים, הבעלים של מכון עיסוי בבבריסביין, קווינסלנד, אוסטרליה, החליט לחזר אחר פקידת הקבלה של המכון, למרות שידע היא נשואה. למעשה, הוא הכיר את השניים בקוריאה הדרומית ב-2015. הוא שכנע אותם לעבור לגור באוסטרליה, וביקש מהאישה לעבוד אצלו. עוד מהרגע הראשון, קים, 41 ואב לשניים, ניסה לחזר על העובדת. לא רק זאת, הוא אף דאג שבעלה יפוטר מעבודתו. כתוצאה מכך, העובדת איימה להתפטר, וקים ראה בכך בגידה מצידה והחליט לנקום.



על פי דיווח של news.com.au, קים פרץ לביתם של בני הזוג, והחדיר חומצה הידרוכלורית לתוך שלושה מוצרי קוסמטיקה של הפקידה, למיץ תפוזים, חלב, שמפו, אבקה לשטיפת כלים וצנצנת ירקות מוחמצים. זמן קצר לאחר מכן התחרט הבוס, חזר ושפך את המשקאות, ושם בתוך המכלים מיץ וחלב חדשים. את שאר המוצרים המורעלים השאיר כפי שהם, אך למרבה המזל, בני הזוג הבחינו שמשהו אינו קשורה ולא השתמשו בהם. עם זאת, העובדת ניסתה לשתות את מיץ התפוזים וחשה טעם מוזר, על כן ירקה את המיץ מיד.

הבוס המרעיל מנסה להסתיר את פניו. צילום מסך
הבוס המרעיל מנסה להסתיר את פניו. צילום מסך


במהלך קבלת גזר הדין של קים, בבית המשפט המחוזי בבריסביין, אמר השופט איאן דירדאן שמדובר ב"אירוע מטריד למדי". הוא הוסיף שאומנם הקורבנות לא נפגעו בפועל, אך מעשיו של קים היו בעלי פוטנציאל לגרימת נזק ממשי לזוג. עורך דינו של קים הסביר בבית המשפט כי הוא חשב שהשניים "יותר מידידים", ושהתברר לו שטעה "הוא פשוט איבד את זה".

"ביצעתי פשע שלא יתואר", הודה קים, "אני מצטער מאוד על מעשי". למזלו של הבוס, דירדאן לקח בחשבון את החרטה המידית שלו והתנצלותו והפחית מעונשו. על מעשיו האיומים, קים נאלץ רק לשלם לזוג פיצויים בסך 10,000 דולרים, וכן, קיבל 10 חודשי מאסר על תנאי.