החיים השתנו ברגע: אמן מצפון הארץ זכה בשלושה מיליון שקל בלוטו. הזוכה המאושר, אשר מתגורר ביישוב קטן בצפון הארץ, הגיע בסוף השבוע האחרון לבית מפעל הפיס לאחר שנודע לו מבעל הדוכן בעת בדיקת הטופס, כי זכה בפרס הגדול מ-10,000 שקל. הזוכה השתתף בהגרלה מתאריך ה-10.10.2017, ומילא טופס דאבל לוטו מלא בעלות של  64 שקל.



את הטופס מילא לפי מספרים המחובר אליהם רגשית ואת השאר המספרים באמצעות הלוטומט. "הייתי באמצע קניות ולפתע נזכרתי שמילאתי טופס לוטו שטרם בדקתי וכבר שבוע ימים עבר מאז", סיפר בהתרגשות. 


הזוכה מספר כי הוא ניגש לדוכן של מפעל הפיס וכמה דקות לאחר שהזכיין החל לבדוק את הטופס, הוא הודיע לו בהתרגשות כי זכה בסכום של מעל ל-10,000 שקל, ונתן לו את הטלפון של מפעל הפיס בכדי שילך לקחת את הפרס. "כשגיליתי על הזכייה, יצאתי מנקודת המכירה ופשוט עמדתי בקצה הרחוב ובכיתי מההתרגשות והצורך לפרוק את כל התחושות הרבות שחוללו בתוכי".

הזוכה מספר כי לא סיפר לאף אחד על הזכייה הפתאומית והוא מעוניין לקנות לכל אחד מילדיו מתנה ולפנק את אשתו. לשאלה מה יעשה עם הכסף השיב כי הוא אינו צופה שינוי מהפכני בחייו, אלא ימשיך להתגורר באותו יישוב קטן.