יש דברים שאפשר פשוט להגיד שזה מגיע למי שעשה אותם, והנה לפניכם אחד כזה. סרטון חדש מראה כיצד גבר מחליט להתגרות בטבע, וכמעט גם שילם על כך. בצילומים המדהימים נראה שחיין אמיץ/טיפש (לבחירתכם) כשהוא שוחה בצורה קרובה באופן מסוכן לשני לווייתנים ונראה שאף דוחף את אחד היצורים העצומים סמוך לחופיה של העיר קייפטאון בדרום אפריקה. לוויתן גדול סנפיר נראה מרים את עצמו קלות לאחר שנדחף - לפני שהוא ולוויתן נוסף מתחילים להקיף את האיש במים. מדריך הטיולים גרהם גרנט, בן 47, צילם את התמונות לאחר שזיהה את השחיין צף בצורה מסוכנת קרוב ללוויתנים.


"זיהיתי ארבעה לוויתנים פעילים בתוך קבוצה במרכז המפרץ", אמר גרהם. "לאחר שצפיתי בהם זמן מה הם התפצלו ושני לוויתנים נעו אל המפרץ והתקרבו מאוד לקו החוף. הלוויתנים הסתובבו אחד מסביב לשני קרוב לסלעים. אז ראינו איש בתוך המים, ולא יכולתי להאמין כשהוא נגע באחד הלוויתנים. מכת סנפיר אחת היתה מחוצת אותו כמו זבוב".

באופן מדהים, זוג הלוויתנים פשוט הקיפו את השחיין לפני שהמשיכו משם למקום אחר, מה שהיה מזל גדול, אמר גרהם. "מה שהשחיין עשה היה מטופש, וגם מסוכן ולא חוקי", הוא טען. "אני שונא לראות הטרדה של בעלי חיים, ולא יכול לתמוך בפעולותיו בשום צורה. עם זאת, זה היה מדהים לראות את האינטרקציה ביניהם, ולראות שהוא לא נפגע".