אורי גלר מסתבך עם הבריטים: לאחר שהבדרן הישראלי הצהיר כי בעבר הוא החזיק בידיו מידע סודי ביחס להתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר ג'ון קנדי בתכניתם הבוקר "בוקר טוב בריטניה", ואף ציין כי הוא השתמש בכוחותיו כדי לגלות פרטים מוכמנים על האירוע, הגולשים ברשתות החברתיות בממלכה תקפו אותו בחריפות.



גלר בן ה-70 טען כי "בתחילת שנות ה-70, הכישורים או הכוחות שלי, איך שתרצו לקרוא לזה, נבדקו על ידי ה-CIA. לדבריו, "היו לי מיומנויות רבות עוצמה, וסוכן ה-CIA שהיה מופקד על תשאולי, ביקש בקשה מוזרה מאוד - הוא רצה שאביא מידע על רצח קנדי לפני שהוא קרה".



לטענתו, "הצלחתי להתפתל לעבר האנשים הנכונים, שאלתי שאלות, השתמשתי בכוחות והגעתי למסקנה מדהימה, אני תוהה אם זה יתגלה היום". כשמגיש התוכנית בן שפרד הפציר בו לגלות מה הייתה התגלית המזעזעת, סירב גלר לחשוף אותה. "אני פשוט לא אדבר על זה, אם זה יתגלה זה יהיה מדהים".



הצופים לא התרשמו מהראיון, בלשון המעטה, וטענו בטוויטר כי גלר משקר. "אז לא למדנו שום דבר אחריו הראיון של אורי גלר, ממש חסר טעם", אמר אחד הצופים, בעוד אחר כתב: "אם אורי כל כך טוב, למה יכול לגלות לנו באופן טלפתי מה הוא גילה?". צופה נוסף סיכם: "איזה שטויות".