צעיר מפרו כמעט גרם לסובבים אותו למות מפחד, לאחר ש"שב לחיים" בהלוויה של עצמו. הצעיר, ווטסון פרנקלין מנדוג'אנו דורוטיו, 24, מטינגו מריה בפרו, בסך הכל נכנס לטיפול בתעלת השורש על אחת משיניו, אך החל לסבול מחום צמרמורות ולנלקח לטיפול נמרץ. הוא הוכרז כמת בבית החולים, ונלקח לבית לוויות להכנת גופתו לקבורה.



במהלך הלוויה של דורוטיו, בעוד בני משפחתו התאבלו עליו וניסו לעכל את מותו, הם הבחינו לפתע שהוא עדיין נושם. על פי ה"לוס אנדסא", בני המשפחה ההמומים שמו לב שבית החזה של הצעיר עולה ויורד ממש ברגע האחרון, בדיוק לפני שהקברנים עמדו לטמון את ארון הקבורה באדמה. למקום הוזעק מיד רופא שאישר שדורוטיו אכן חי ונושם, הוא הוצא מארון הקבורה והובהל לבית החולים. 


דורוטיו הוצא מארון הקבורה ונלקח לבית החולים. צילום מסך
דורוטיו הוצא מארון הקבורה ונלקח לבית החולים. צילום מסך


למרבה הצער, השמחה של משפחתו של דורוטיו הייתה קצרה, והצעיר הוכרז שוב כמת בבית החולים, הפעם באופן סופי. בעקבות החוויה המחרידה שעברו, בני משפחתו ביקשו לחקור את הנושא, ולבדוק האם מדובר ברשלנות רפואית, ואם האחראים למותו הם מרפאת השיניים, או הרופאים, שבגלל שהכריזו עליו כמת שלא לצורך מנעו ממנו טיפול מציל חיים. מבדיקה ראשונית של המשטרה, עולה החשד שדורוטיו היה בחיים כאשר נלקח לקבורה, אך בשל כמות חומרי ההרדמה שניתנה לו סימני החיים שלו היו חלשים והוא הוכרז כמת. 

דורוטיו מחוץ לבית החולים. צילום מסך
דורוטיו מחוץ לבית החולים. צילום מסך