נהוג לחשוב שהורים יזהו את הילדים שלהם בכל מצב, ובעיקר ידעו מתי אדם שנכנס אליהם הביתה הוא זר מוחלט. בפועל זה לא לחלוטין מדויק, או כך לפחות קרה לאמא אחת, שטוענת שחשבה שהגבר העירום בביתה הוא בנה, ובבוקר הבינה את גודל הטעות. כשג'ולייט ג'ארביס, 48, שמעה רעש סביב ארבע וחצי לפנות בוקר מכיוון חדר האורחים, היא לא דאגה והניחה שמדובר בבנה שנכנס הביתה ."נכנסתי פנימה וראיתי ראש מציץ מתחת לפוך", סיפרה ג'וליה ל"סאן. "הוא אמר 'אני רק צריך לישון'. אמרתי לו שאלך להביא לו כרית, שמתי אותה מתחת ראשו ו-ווידאתי שמספיק חם לו".



בשלב זה היא שמעה את "בנה" אומר תודה וחשבה לעצמה ש"סטיוארט נשמע מאוד מנומס". היא הודתה גם שהיה נראה לה מוזר שהמכונית של בנה, סטיוארט קינסי, 30, לא בחניה, אך לא חשבה על זה יותר מידי וחזרה לישון. בבוקר המחרת, בעלה קליף ירד לקומה התחתונה ואמר לה בשלווה: "יש בחור עירום בקומה העליונה וזה לא סטיוארט".



ג'וליה ומארק. צילום מסך
ג'וליה ומארק. צילום מסך



למעשה, כך התברר לשניים במהרה, הצעיר הזר במיטה היה מארק קמפפילד, 29, ששתה יותר מידי במסיבת ליל הקדושים ולא זכר איך הגיע לביתם. כשהגיע אליהם היה שיכור לחלוטין ורטוב ופניו היו צבועים לכבוד המסיבה, הוא התנודד אל ביתם, התפשט מבגדיו הרטובים והתעלף עירום במיטה. לדבריו, לפני שהכרתו התערפלה הוא זוכר שנזרק ממועדון הלילה בו חגג בגלל שנרדם, ומסיבה לא ברורה הגיעה אל בית הזוג בכפר קינגסלי, הנמצא במרחק של 6 וחצי קילומטרים מביתו בעיירה בורדון, שניהם במחוז מזרח המפשייר. 



מארק. צילום: פייסבוק
מארק. צילום: פייסבוק



לפני שבני הזוג שלחו את מארק לדרכו, ג'וליה הביאה לו ג'ינס וטי שרט ושאלה אותו בהומור "שתית משהו אתמול? לזה הוא ענה 'אני חושב שכן' וכולם צחקנו יחד. לאחר מכן, קליף הסיע אותו לביתו האמיתי. "לא יכולתי להגיע בטעות לבית של אנשים מקסימים יותר. הם היו כל כך מבינים", הסביר מארק. סטיוארט, שעודכן על האירוע אמר באכזבה ש"אני הולך לנהל שיחה רצינית עם אימי - היא עדיין לא מצליחה לזהות אותי אחרי כל השנים האלו".



הבן האמיתי, סטיוארט. צילום מסך
הבן האמיתי, סטיוארט. צילום מסך