צעירה מפקיסטן שנישאה בניגוד לרצונה, ניסתה להרוג את בעלה באמצעות חלב מורעל, אך גרמה בטעות לא רק למותו, אלא גם למותם של 14 מבני משפחתו. אסיה ביבי, 21, אולצה להתחתן בניגוד לרצונה לאמג'ד אכרם, 25, במהלך חודש ספטמבר האחרון. אך מספר ימים בלבד לאחר החתונה, אסיה האומללה הלכה אל בית הוריה לספר להם על סבלה, אולם אלו הכריחו אותה לשוב אל בית בעלה.

על פי דיווח של ה- independent, חודשיים לאחר מכן, אסיה שהייתה מאוהבת בגבר אחר, החליטה שהיא חייבת להיפטר מבעלה בכל מחיר. היא החדירה רעל לכוס חלב והגישה לו אותה, אך הוא סרב לשתות.

שבוע לאחר מכן, אמה של אסיה, שלא ידעה שהחלב מורעל, החליטה להכין ממנו משקה לאסי - שהוא משקה הודי מסורתי מתוק. היא הגישה את המשקה במהלך אירוע בו נכחו 27 מבני משפחתו של אכרם, שמיד החלו להראות תסמיני הרעלה. כתוצאה מכך, יחד עם אכרם נהרגו 14 מבני משפחתו, ו-12 נוספים נלקחו לבית חולים במצב אנוש. נכון לעכשיו, לא ידוע האם בני המשפחה המאושפזים צפויים לשרוד את ההרעלה, וכן האם נכחו באירוע גם ילדים.
 
אסיה והמאהב שלה נלקחים למעצר. צילום מסך
אסיה והמאהב שלה נלקחים למעצר. צילום מסך


על פי החשד, ביבי תכננה את הרצח יחד עם המאהב שלה ודודתה. השלושה נעצרו בחשד לרצח, כשרק פניו של המאהב כוסו כדי למנוע נקמה בו או בבני משפחתו. למרות כל הראיות הקיימות נגדה, אסיה הכחישה עוד מההתחלה כל מעורבות ברצח, כשתחילה טענה שלטאה נפלה לתוך החלב והרעילה אותו. בהמשך שינתה את גרסתה ואמרה שהמאהב "ביקש ממני להרעיל את המשקה אך סירבתי לעשות זאת. הוא ביקש שאתחתן איתו אך סירבתי". נכון לעכשיו, החקירה נגד השלושה נמשכת והם צפויים לעמוד לדין.