בת מודאגת מסאנרייז, קליפורניה, חשדה שבן הזוג של אימה בוגד בה, ונחרדה לגלות שהוא מחזיק בכמות אדירה של סרטונים ותמונות עירום שלה עצמה. הגילוי המזעזע אירע כשהצעירה נכנסה לפרופיל של בן הזוג, מתיו בורדו, 48, במחשב המשותף בביתם, כשהתעורר אצלה החשד שהוא מסתיר משהו, מאחר והפרופיל לא ננעל בססמה הגישה אליו הייתה קלה, ובמהירות היא גילתה קובץ שהכיל אלפי סרטונים שלה שצולמו בסתר. באחד הסרטונים נראית הצעירה מתפשטת בחדר השינה שלה ובאחר היא נראית יוצאת מהמקלחת. 



על פי דיווח של החדשות המקומיות The SunSentinel, בורדו התקין מצלמות נסתרות בתוך שקעים בחדר המקלחת המשותף וכן בחדר השינה של הבת. המצלמות הכילו כרטיס זיכרון, אותו רוקן בורדו מידי פעם והעלה את הסרטונים למחשב שלו. עוד עולה מהדיווח כי בורדו לא קיבל היתר מבת זוגו או מבתה להתקין מצלמות במקלחת ובחדר השינה. בימים אלו המשטרה עוברת על הקבצים הרבים, שכוללים מעל 2,500 סרטונים ותמונות של הצעירה.



מתיו בורדו בבית המשפט. צילום מסך
מתיו בורדו בבית המשפט. צילום מסך



מעבר לכך שהיה בן הזוג של האם, בורדו התגורר עם השתיים במשך שבע שנים ונחשב לחלק מהמשפחה. כך עולה מדיווח של משטרת סאנרייז. לאחר הגילוי בורדו נעצר בגין עבירות של מציצנות וצילום בסתר. הוא הופיע בבית המשפט, ובימים אלו מוחזק במעצר בערבות בגובה של 10,000 דולרים. עונשו של בורדו טרם נקבע.