אנשים נואשים פועלים בדרכים נואשות, גם אם הדבר עלול לעלות להם ביוקר. לאחרונה זונה מוויאטנם סיכנה את בריאותה כשבלעה קונדום שלם, מאחר שפחדה להיכנס לכלא. לצערה, היא נכנסה לכלא בכל מקרה. האישה בת ה-48, שידועה רק בשם דאנג, נעצרה לאחר פשיטה משטרתית על מקום שהוגדר כ"ספא בריאות" בשעות הבוקר, מוקדם יותר השנה. השוטרים שהגיעו למקום מצאו אותה בחדר בקומה הראשונה ובמהלך החיפוש מצאו עטיפת קונדום קרועה.



דאנג והלקוח נלקחו לחקירה בגין עיסוק וקניית שירותי מין. על פי החשד, לפני כניסת השוטרים לחדר, דאנג משכה את הקונדום מעל איבר מינו של הלקוח שלה, ובלעה אותו בשלמותו במטרה להשמיד ראיות. במהלך חקירתה, דאנג הכחישה כל מעורבות בזנות או פעילות בלתי חוקית אחרת. לצערה, הלקוח שלה הודה כי כשהשוטרים הגיעו הם בדיוק היו באמצע הסקס, ודאנג הסירה מיד את הקונדום.



הצל שנמצא בצילומי הרנטגן של היצאנית. צילום מסך
הצל שנמצא בצילומי הרנטגן של היצאנית. צילום מסך



לאחר החקירה, היצאנית המבוהלת נלקחה לבית החולים ג'ן-איי בעיר טאיצ'ונג, שם התגלה "צל" בבית החזה שלה בצילומי רנטגן, שהחוקרים מאמינים שהוא הקונדום. רופאים בבית החולים טענו שאם האישה אכן בלעה את הקונדום, היא סיכנה עצמה בכך שיתכן שהוא נתקע בדרכי הנשימה שלה, או בתוך מערכת העיכול שלה. אם זה מה שיקרה, אמרו, דאנג תאלץ לעבור ניתוח להוצאתו מגופה. אם זאת, יתכן שהוא יתעכל ללא הפרעה ויצא בדרך הטבעית. 



דאנג הועמדה לדין  בבית המשפט מקומי במערב טייואן, וקיבלה עונש מאסר של חודשיים, בגין מתן עדות שקרית, על כך שטענה בתוקף שלא קיימה יחסי מין עם הלקוח שלה. אך מאחר שהקונדום לא נמצא באופן רשמי, לא היה ניתן לתת לדאנג עונש בגין השמדת ראיות. הלקוח ועובדת נוספת ב"ספא הבריאות" נוסף נענשו גם הם אך נכון לעכשיו לא ידוע מה עונשם.