חברי מועדון ארוחת הבוקר שוחחו במפתיע היום (שני) עם עיתונאית "הארץ" נרי ליבנה שסיפרה כיצד הגיבה לחיזורו של אלכס גלעדי, מנכ"ל קשת לשעבר. 



שי: "בוקר טוב נרי מה שלומך, קראנו אתמול ב"הארץ" יחד עם כל המדינה את האירוע הלא נעים שהיה לך עם אלכס גלעדי, מה עשית במקרה הזה?"
נרי ליבנה: "הוא אמר לי 'דברי אליו' למרות שלא היה שם מיקרופון ואמרתי לו מהר לסגור את החלוק".
שי: "את לא יכולה להגיד שזה לא סטייל"
נרי ליבנה: "אני חושבת שזה הכי חוסר טעם שיש"
לאה: "הוא הגיב לדברים?"
נרי ליבנה: "הוא הגיב, הוא לא דיבר איתי באופן אישי אך אמר ל'הארץ' שהדברים בעיקרם נכונים. הוא תיאר זאת כמערכת יחסים ביני לבינו. כנראה שלשמנים הוורודים מרשות השידור של פעם מערכת יחסים היא כשאדם גורר אישה לביתו, מוריד את החלוק ואומר 'דברי אליו'. זה היה המשחק המקדים המקובל (בציניות)".
שי: "כנראה שאת לא זורמת נרי"
נרי ליבנה: "אני בלתי זורמת בעליל. כמה אפשר כבר לזרום על דיאט קולה, זה מה שהוא נתן לי לשתות".

 

שי: "למה בכלל הגעת אליו הביתה?"
נרי ליבנה: "ישבנו במסעדת 'מול ים' ובה הוא הציג אותי בפני אנשי המקצוע בתחום, לא הכרתי אותם והוא אמר לי שיש תוכנית אקטואליה שהוא חייב לראות בבית ושהוא לא הספיק לדבר איתי על ההצעה שלו, חשבתי אז שמדובר על הצעת עבודה. מסתבר שההצעה שלו הייתה להביא אותי אליו הביתה בניסיון לשכב איתי. הוא הושיב אותי בביתו מול קיר מלא בטלוויזיות, דומה לזה של אולפן שידור, הוא אמר לי שהוא הולך להתרענן ולפתע הוא חזר עם חלוק. זה היה מבהיל שלעצמו. הוא הגיע והתיישב על ספת העור הלבנה והמאד יקרה שלו ופתח את החלוק. אמרתי לו שמהר מאד יסגור את החלוק ושאני רוצה מונית הביתה, הנהג שאסף אותי התפלא לראות אותי כל כך מהר ואמר: 'כבר? בדרך כלל זה לוקח לו יותר זמן'".
שי: "זה כי יש בחורות פטפטניות, נותנים להם מיקרופון והם מתחילות לדבר"
נרי ליבנה: "כן בטח מוסרות ד"שים, זו הייתה תקופה שהסתכלתי בחשד על נשים שקיבלו תוכניות בקשת". 
לאה: "איך את מציעה לנשים צעירות בתעשייה להימנע מהדברים האלו?"
נרי ליבנה: "אני באמת מקווה שהדברים השתנו, אני רק יודעת איך להחזיר ולא איך להימנע"
 
עריכה: איתמר זיגלמן