משטרת המבורג נאלצה לפרוץ לדירה בעיר אחרי שאלכסה, הגאדג'ט של העוזרת האישית החכמה מתוצרת אמזון, ניצלה את העובדה שבעל הבית לא היה במקום והחלה להשמיע מוזיקה חזקה באמצע הלילה. על אף שאלכסה מופעלת רק באמצעות סיסמה קולית או לחיצת כפתור, היא החלה לפעול סמוך לשעה שתיים בלילה עם מוזיקה בעוצמה גבוהה, בעוד הבעלים שלה, אוליבר הברסטרו, היה במסיבה מחוץ לבית.



השכנים המתוסכלים שהתעוררו בבהלה ניסו לצעוק מבעד לדלת, צלצלו בפעמון ודפקו שוב ושוב, אבל אחרי שלא זכו למענה, הם הזעיקו את כוחות המשטרה. השוטרים פרצו את הדלת והצליחו להשתיק את הגאדג'ט הסורר אחרי שניתקו אותו מהחשמל.



"היחסים ביני לבין אלכסה מורכבים"


הברסטרו הודה כי אינו יודע מדוע המכשיר החל לפעול. "אפשר לומר שהיחסים ביני לבין אלכסה מורכבים", כתב בעמוד הפייסבוק של אמון. "דברים הלכו כל כך רחוק שכעת עלינו להיפרד למרבה הצער. בעת שנרגעתי בריפרבאהן בהמבורג, אלכסה החליטה באופן עצמאי, בלי פקודה או בלי שנשלטה מהטלפון הנייד שלי, לחגוג במסיבה משלה בקול רם. המשטרה החליפה את מנעול הדלת שלי והייתי צריך לאסוף את המפתחות החדשים בבוקר".



לפי הברסטרו, באמזון תהו אם החלון היה פתוח וייתכן שהמכשיר קיבל הוראה קולית מבחוץ. "חשבתי שזה מוטל מאד בספק כי הדירה שלי בקומה שישית והחלון שלי לא פתוח", אמר. הוא גם סיפר כי כאשר שאל את אלכסה אם היא תפצה אותו על החלפת הדלת, הוא גילה "למרבה הצער, שאין תשובה לשאלה".