אם אתם מעוניינים להכיר מישהו באמת, פשוט תבדקו איך הוא מגיב כשזורקים אותו, או אז נחשפת אישיותו האמיתית במערומיה. אישה מפנסילבניה שלא הסכימה לקבל לא כתשובה, ירתה בפניו של ה"שוגר דדי" שלה כשהוא הודיע לה שהוא נפרד ממנה. ג'ניפר לין מוריסיי, 33, מכונאית אופנועים עם עבר פלילי, מואשמת ברצח מייקל מקניו, 64, אבא לילדים וסב, וכן זיוף שוד במטרה להסוות את הרצח. לא רק זאת, היא גם ביקשה מבן זוגה ה"רשמי" שישתין על ידיה כדי להעלים ראיות לכך שהחזיקה בכלי הנשק. מוריסיי נעצרה והועמדה לדין באשמת רצח ופריצה.



הסיפור החל כאשר מוריסיי עברה להתגורר בביתו של מק'ניו מחוץ לטרנטון, ניו ג'רסי ב- 2015, ובמשך שנתיים מקניו שימש כ"שוגר דדי" שלה- הוא קנה לה מתנות, שילם את חשבונותיה, ואפילו שילם על הוצאות משפטיות בגין עבירות קודמות שביצעה. מערכת היחסים בין השניים התנהלה לכאורה על מי מנוחות, עד שבשלב כלשהו מק'ניו החליט שהוא רוצה להפסיק את הקשר. על פי דיווח של "הניו יורק פוסט", כאשר מקניו הודיע למוריסיי באוגוסט האחרון שהקשר ביניהם נגמר היא לא קיבלה את זה טוב, הגיע לביתו ורצחה אותו. 



ג'ניפר לין מוריסיי, צילום: פייסבוק
ג'ניפר לין מוריסיי, צילום: פייסבוק



מקניו נמצא מת בביתו עם פציעת ירי בראשו, ועל פי רישומי בית המשפט של מחוז באקס, פאנסילבניה, לאחר שירתה בו מוריסיי החלה בסדרה של פעולות כדי לגרום לרצח להראות כמו פריצה ושוד שהשתבשו. בין היתר, מוריסיי ניסתה להעלים ראיות וקברה את הטלפון והמחשב הנייד של מקניו בחצר האחורית של בן זוגה ה"רשמי" שלה. היא אף ביקשה ממנו שיטיל את מימיו על ידיה, כדי להעלים כל זכר לכך שאחזה בכלי הנשק. לאחר מכן, מוריסיי שלחה הודעה לפייסבוק של מקניו, כשהיא מעמידה פנים שאינה יודעת מה התרחש ולאן הוא נעלם.



במהלך הדיון הראשוני בבית המפשט, עורך דינה, פיליפ סטיינברג, סיפר שזו הייתה תאונה ולא רצח מכוון, ושמוריסיי בסך הכל פעלה מתוך הגנה עצמית. "היא הגיעה הביתה לקחת את החפצים שלה ונאבקה אתו על האקדח שכוון אליה. מקניו למרבה הצער נורה ונהרג".


 מייקל מקני'ו. צילום מסך: חדשות אנ בי סי 10
מייקל מקני'ו. צילום מסך: חדשות אנ בי סי 10


מנגד, התביעה לא קיבלה את הטענה כאילו מוריסיי היא הקורבן, שכן כל הראיות, כולל היסטוריית ההודעות שהוחלפו בין השניים מראה סיפור שונה לחלוטין. לטענת פרקליטות מחוז באקס, בין השניים הוחלפו כ-90 הודעות ביום שקדם לרצח, ביניהן הודעות בהן מוריסיי איימה שתרצח את מקניו. מההודעות עולה שמקניו כתב לה שהוא אורז את החפצים שלה ושהיא לא מורשת יותר להגיע לביתו. אם כן תגיע, הוסיף, יאלץ להגן על עצמו.

"תכין את האקדח כי אני מגיעה. כבר אמרתי לך שאני מגיעה הערב. מניחה שפשוט תצטרך לירות בי", כתבה מוריסיי באחת ההודעות. "אני הולכת לדקור אותך". גופתו של מקניו נמצאה יומיים לאחר ההתכתבויות הסוערות, ומבדיקה שלאחר המוות נקבע שהוא מת מירי בודד לראשו. מוריסיי זומנה עד כה לדיון ראשוני, וצפויה לחזור לבית המשפט במהלך בשבועות הקרובים..
 

ג'ניפר לין מוריסיי, צילום: פייסבוק
ג'ניפר לין מוריסיי, צילום: פייסבוק