ברוב המקרים התנהגות וולגרית עלולה לסבך אנשים ולהרחיק מהם כל נפש חיה. אך לפעמים להיות גס רוח עלול להשתלם ואף לחלץ אדם מצרות, זאת במידה ויידע לנצל זאת כמובן. לצערו של פרחח אחד לא מנומס מקנזס סיטי, הייתה לו הזדמנות פז לחמוק מידי החוק בשל התנהגותו הדוחה, אך הוא עשה טעות אחת קריטית.



העתיד היה נראה מאיר פנים עבור העבריין הנאלח שון סייקס, בן 24, לאחר שהתנהגותו האיומה גרמה לחקירתו להסתיים בלי אישומים. על פי חדשות "קנזס סיטי סטאר", סייקס נעצר ונחקר פעמיים בגין עבירות סמים, נזק וגניבה - פעם אחת בספטמבר ופעם אחת במהלך החודש הנוכחי. במהלך חקירתו בספטמבר, החוקר האומלל כתב שבאותו אירוע סייקס, "נשען על צד אחד של הכיסא ושחרר נפיחה חזקה", לאחר שנשאל לכתובתו. "סייקס המשיך לשחרר גזים, אז סיימתי את החקירה", המשיך החוקר לתאר את האירוע, לאחר שהחלים מהטראומה הקשה. באותה עת, היות והחוקר רצה לסיים את החקירה בזריזות, לא הוגשו כתבי אישום נגד סייקס, והחוקר הסתפק במילותיו, לפיהן לא גנב נשק ולא סחר בסמים. 



שון סייקס. צילום מסך
שון סייקס. צילום מסך



הוא כמעט יכול היה להתחיל את חייו מחדש, או לכל היותר במקסיקו, אך הצעיר עשה טעות ונעצר שוב לאחרונה. הפעם השוטרים היו פחות סלחנים כלפיו וסייקס הואשם בגניבה והחזקה של נשק חם, כדי למכור אותו ולקנות באמצעותו קוקאין. בנוסף לכלי נשק, שוטרים מצאו באמתחתו גם סמים, ביניהם מריחואנה וקראק-קוקאין. סייקס שוהה בימים אלו במעצר, וממתין בכיליון עיניים לזימון לבית המשפט.