גם אם אתם נמצאים בזוגיות ארוכת שנים, לעולם לא תוכלו להכיר את בני הזוג שלכם טוב יותר כמו בזמן בו תתגוררו תחת קורת גג משותפת. זוגיות כזו, תוכלו מיד להיווכח, מוציאה את כל החלקים האפלים שבני הזוג הסתירו מכם במשך כל השנים הללו, והתוצאה עלולה להיות מאוד מכוערת. כך קרה לאחרונה לנשואה טרייה ממצרים, שהבינה בדרך הקשה שחתונה היה הדבר הכי מטופש שעשתה בחייה, והחליטה שעליה להתגרש



הצעירה, 28, שידועה רק בשם סאמראה, גילתה לאחר שבועיים בלבד של נישואיה שבעלה, אותו הכירה שנתיים, הוא חולה שליטה, אגואיסט ושתלטן, שלא מוכן לתת לה לעשות דבר ממטלות הבית. "בעלי הוא עקרת בית ומשעמם אותי למוות", הסבירה. לדבריה של סאמארה, הבעל, מוחמד, 31, כלל לא צריך להיות בבית כיוון שיש בבעלותו חנות בגדים משגשגת. אך מאחר שהוא מרוויח הרבה כסף, הוא החליט להעסיק אנשים שינהלו את המקום, כך שיוכל להיות כמה שיותר בבית.



לטענתה, הוא משגע אותה בנוכחותו ועסוק כל היום בניקיונות, סידור, כביסה ובישול, ואוסר עליה לגעת בדבר בביתם. "בעלי לא נותן לי את החופש לנהל את הבית, אני מרגישה כמו אורחת במלון", סיפרה לאתר החדשות המצרי Masrawy. "אני אוהבת אותו אך אני שונאת לגור אתו, ולא יכולה עוד להתמודד עם ההתנהגות שלו". 


 
מתגרשת מבעלה, עקרת הבית. צילום; אינגאימג
מתגרשת מבעלה, עקרת הבית. צילום; אינגאימג


סאמארה ניסתה לגרום לשינוי במצב האומלל הנוכחי ואף דיברה עם חמותה. זו לדבריה הופתעה, ואמרה שמוחמד מעולם לא עזר במטלות הבית כשגר איתה ועם אביו. לאחר מכן סאמארה ניסתה להתעמת עם מוחמד, אך תשובתו היה שאם היא רוצה לחיות בביתו עליה לחיות לפי הכללים שלו. לאחר שכל ניסיונותיה העלו חרס, פנתה סאמארה לבית המשפט לענייני משפחה בקהיר, במטרה להתגרש וכמה שיותר מהר. "הוא האישה של הבית ואני שונאת את החיים לצידו. אני יושבת כל היום ומביטה בו בעודו מסדר ומנקה ונראה מאוד שמח", הסבירה את החלטה להתגרש.