גם לזוגות הנשואים הקרובים ביותר, או דווקא לזוגות אלו, יש סודות אפלים שהם לעולם לא ירצו שהצד השני יגלה. זה יכול להיות כל דבר - החל מחשבון בנק נסתר, דרך משפחה ואישה נוספים ואפילו עד עבודה במאפיה או במקומות מפוקפקים אחרים. לאחרונה בני זוג מניירובי, קניה, שנשואים כבר שבע שנים גילו האחד על השנייה פרט מזעזע למדי, אם כי הבעל ברוב חוצפתו התקיף את האישה כאשמה היחידה בכל הסיפור.



הכל אירע כאשר ערב אחד הבעל ישב עם חבר בבית הבושת המקומי שמשמש גם כפאב, כפי שהוא עושה תמיד. בשלב כלשהו, כאשר החבר ניגש לשירותים הוא הבחין באשה של חברו במסדרון המיועד לנערות הליווי במקום, ומיד הזעיק אותו. הבעל הגיע והוכה בתדהמה, וכשהתאפס על עצמו התעמת עם אשתו. על פי חדשות SDE, בין השניים החל ריב קולני, שבמהרה התדרדר והפך לתקיפה פיזית מצל הבעל. הם סולקו מהמקום בידי השומרים, והמשיכו את המריבה האלימה ברחוב.



במקום החלו להתאגד עוברי אורח סקרנים, שנהנו מן "ההצגה" ולא ניסו להפריד בין השניים. כששאלו אותם על המריבה, השיב הבעל ש"אשתי היא זונה חסרת בושה". הוא המשיך לתקוף את אשתו בגלל עבודתה בזנות, זאת למרות שהוא שהה במקום כלקוח. "הגבר התגונן והסביר שתפס את אשתו עובדת בזנות", סיפר אחד מעדי הראיה.



אמרה לבעלה שהיא מלצרית, אך בפועל עבדה בזונת. צילום: רויטרס
אמרה לבעלה שהיא מלצרית, אך בפועל עבדה בזונת. צילום: רויטרס



לדבריו, השניים יצאו לפתע מבית הבושת כשהם תוקפים אחד השני. "שומרים היו צריכים לזרוק אותם החוצה והם המשיכו לריב ברחוב, כשהגבר הביע את תחושת הגועל שלו מאשתו על ידי תקיפה פיזית וכינויי גנאי". תחילה, אנשים סביב הריעו לשניים ועודדו אותם להמשיך. כאשר הריב החריף עוד יותר, פיזית ומילולית, כמה גברים מהקהל התערבו והפרידו לבסוף בין הבעל ואשתו. "האישה נעלמה אל האפלה, והותירה את בעלה שופך את ליבו לקהל הצופים ברחוב".



הבעל סיפר לעוברי האורח כי לו ולאשתו יש שני ילדים - והמשפחה נשענה על משכורתו בלבד מעבודתו כחשמלאי, והחלה לסבול לפי שנתיים מקשיים כלכליים. יום אחד האישה הגיעה עם בשורות טובות ואמרה לו שמצאה עבודה כמלצרית, והעובדה שכל המשמרות שלה הן בלילה לא עוררה את חשדו של הבעל. "היא הייתה בבית רוב שעות היום ועבדה בלילה", סיפר הבעל לקהל סביב. "העובדה שהיא החלה לתרום לכלכלת הבית לא נתנה לי שום סיבה לדאגה". השקר החזיק מעמד שנתיים, כאמור עד לאותו ערב גורלי בבית הבושת. נכון לעכשיו, לא ידוע האם הבעל נעצר או האם יש כוונה לעצור ולחקור אותו.